اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

از مینو خالقی تا محمد حسین منصف

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۸ ب.ظ

یک- مینو خالقی نماینده چندم مردم اصفهان، بعد از اعلام نتایج قطعی آرا، توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

"بعضی" ها گفتند: این حکم شورای نگهبان، خاستگاه حقوقی نداشته و بی اعتنایی به نظر مردم است.

شورای نگهبان توضیح داد که احراز صلاحیت بدوی این نماینده بر عهده ما بود و نظر جدید شورا در واقع اصلاح نظر و تأیید قبلی است. به عبارت دیگر مشروعیت حضور این نماینده در مجلس، منوط به تأیید اعضای شورای نگهبان بود که اکنون کاشف به عمل آمده که تأیید مشروعیت اولیه وی، از مبنای صحیح برخوردار نبوده است.

دو- چند روزی است که عضویت محمد حسین منصف نماینده آزاده و عدالتخواه مردم بابل در شورای شهر از سوی نهادهای دولتی به حالت تعلیق درآمده است. نهادی که حکم تعلیق این نماینده را صادر کرد و به عبارت دیگر در آرا و نظر مردم تصرّف نمود، ابداً همان نهاد یا مرکزی نیست که صلاحیت اولیه این عضو شورا را تأیید کرده است.

آن "بعضی" ها الان صدایشان در نمی آید. وقتی یک شهروند منتقد دولت – به هر دلیل - از حقی محروم شود دیگر نه آرای مردم شأنیتی دارد و نه تصرف در نظر ملت نیازمند خاستگاهی مشروع است!

این تصویری واقعی از مدعیان اعتدال یا اصلاح طلبی است که وقتی نتیجه انتخابات به مذاقشان خوش نیاید، محکم به زیر میز کوبیده و برگزار کنندگان انتخابات را متهم به تقلب می کنند؛ اما اگر نتیجه دلخواهشان به دست آمد یادشان می رود این بار هم انتخابات توسط همان برگزارکنندگانی اجرا گردیده که تا کنون مورد اتهام حضرات مدعی قرار داشتند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

سید حمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

اقای منصف عضو انصار حزب اله است و اختلاصگر.چرا دروغمیپراکنید
پاسخ:
آقای منصف عضو انصار حزب الله نیست. اختلاس صحیحه اخوی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">