اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

اخطار رسمی استشهادیون بابل به اراذل و اوباش

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ب.ظ


بسم االه القاصم الجبارین

وقاتلوهم حتی لاتکون فتنة

چندی پیش، یکی از سرکرده های اوباش بابل که عمرش را در راه رذالت و مزاحمت و سلب آسایش عموم هدر داده بود در جریان تعقیب و گریز مأموران امنیتی و انتظامی، پس از زخمی ساختن یکی از مأموران به ضرب گلوله مجروح شد و اندکی بعد در بیمارستان به درک واصل گردید.

هر از گاه از گوشه و کنار شهر و استان مان خبرهایی حاکی از جولان سیاهی لشکر اوباش به گوش می رسد که میزان و حجم اندک آن نیز زیبنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست. در این راستا ضمن تشکر از نهادهای امنیتی و انتظامی به خاطر برخورد با عناصر پست و اوباش بی قید و بند، از کلیه مسئولان دستگاه های قضایی و انتظامی در شهرستان بابل و استان مازندران انتظار می رود نهایت قاطعیت را در محو تمامی مصادیق پنهان و آشکار بی بند و باری و هنجار شکنی به کار بگیرند.

متأسفانه در جریان برگزاری مجالس ترحیم این عنصر کریه و رذل معروف به فرانکی! شاهد نصب بنرهایی در سطح برخی از معابر شهرستان بابل بودیم که مضمون آن چیزی جز تجدید عهد با خون کثیف این عنصر لاابالی و تأکید بر تداوم راه او!! نبود.

مانور آشکار باندهای پلید سارق و زور گیر و قاچاقچی و متجاوز و... به منظور مظلوم نمایی از یک چهره کثیف و پست، یکبار دیگر یادآور جسارت محدود عناصر ضدانقلاب در نخستین ماه های استقرار جمهوری اسلامی در برخی محله های شهر گردید؛ جسارتی که البته در همان زمان با رشادت جوانان پاکباخته طریقت عشق و ایمان، چون شهیدان خاکسار، روشن ضمیر، فردوس مکان و .... برای همیشه از صفحات تاریخ این شهرستان لاله خیز محو گردید.

با تأکید بر لزوم واکنش قاطع و شکننده مسئولان دستگاه های قضایی و امنیتی به رفتارهای باج خواهانه و تبلیغات پوشالی اراذل و اوباش، بدینوسیله قرارگاه استشهادیون انصار حزب الله شهرستان بابل بر اساس احیای بند میم وصیتنامه حضرت امام (ره) ضمن شناسایی سرکرده های باندهای سیاه فساد و نوچه های حیوان صفت آنان اعلام می دارد در فرصتی مناسب با تمسک به روح شهدای غیور این شهرستان با اقدامی ضربتی، بساط رذالت و تباهی آنان را برای همیشه جمع کرده و ریشه اوباش گری های سازمان یافته را در گوشه و کنار شهرستان دارالمؤمنین خواهد خشکاند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

قرارگاه استشهادیون انصار حزب الله شهرستان بابل

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۳)

درود  بر  حزب الله 
  • بابلی ساکن تهران
  • لذت بردم !! بالاخره یه جا این انصار حزب الله درست وارد عمل شد!! اینجا حمایت از مردمه !! ایشالله واقعی و قدرتمندانه باشه
    الان که هفدهم اردیبهشت نودو چهار هست ..برای چندمین بار در ساعت دوازده شب یک عنصر از اوباش شهر در محله بحرارم غربی بابل معروف به محله دزکچال..به تیراندازی مشغول است ولی متاسفانه با وجود تماسهای مکرر با پلیس مثل اینکه گوش شنوایی در دادستانی بابل برای تحت تعقیب قرار دادن این فرد که خودپلیس و دادستانی میداند کیست وجود ندارد.از شما عناصر حزب الله خواستار یک واکنش برای جلوگیری از اخلال در امنیت  جانی و روانی محله بحرارم غربی میباشیم.جالبه که در شب این فرد اوباش شروع به تیراندازی با تفنگ به مغازه ها وخانه های اهالی میکند ولی جواب دندان شکنی دریافت نمیکند .وازادانه شب بعد تیراندازی میکند..اینهم از امنیت بحرارم غربی بابل.
    ومن الله توفیق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">