اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

آیت الله توکل: آقای هاشمی! از دخترت اعلام برائت کن

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

حضرت آیت الله توکل استاد برجسته حوزه علمیه قم امروز در آخرین جلسه درس خارج فقه خود، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تأکید بر لزوم آمادگی معنوی برای حضور در میهمانی الهی، به تبیین ضرورت تقویت تفکر انقلابی در حوزه علمیه پرداخت.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این خصوص فرمود: حوزه باید انقلابی باشد و مهم ترین ملاک حرکت و تفکر انقلابی در حوزه، سخن و اراده رهبر معظم انقلاب است. ما یک محک داریم که آن هم رهبر انقلاب است و هر شخص و جریانی را با این سنگ محک مورد ارزیابی قرار می گیریم. از نظر ما چنان چه فرد یا گروهی در سنجش با این شاخص مهم، ناموفق و مردود شمرده شود به طور جدی در مقابل آن فرد و گروه قرار خواهیم گرفت. مقام معظم رهبری با تمام وجود برای پیشبرد اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی همت می گمارند؛ از این رو بی انصافی است اگر طلاب و فضلا فقط به درس و بحث پرداخته و از اوامر و منویات ایشان غفلت بورزند. حوزه علمیه انقلابی، با حرکت در مسیر ترسیم شده در کلام و رفتار رهبر انقلاب است که می تواند دین خود را نسبت به اسلام ناب و ارزش های اصیل اسلامی ادا کند.

آیت الله سید رحیم توکل در بخش دیگری از سخنان مهم خود با اشاره به مسائل اخیر طرح شده در فضای جامعه در خصوص دیدار فرزند ریاست تشخیص مصلحت نظام با برخی از محکومان وابسته به فرقه ضالّه بهائیت، اقدام او را محکوم کرده و بیان داشت: اگر واقعاً قصد ایشان فقط یک احوالپرسی و دید و بازدید معمولی بود چرا پذیرفت در کنار این چهره های ناموجه، در حالی که تصویر یکی از رهبران این فرقه شوم نصب شده بود عکس یادگاری بگیرد و از رسانه ای شدن آن که نتیجه ای جز شکست قبح ارتباط با کفار ندارد، ابایی نداشته باشد؟ چرا شبکه انگلیسی بی بی سی او را تشویق کرد؟ چرا همزمان با این اتفاق، یک حرکت هماهنگ رسانه ای برای موجه جلوه دادن و رسمیت بخشیدن به این فرقه ضالّه آغاز گردیده است؟! آیا این حوادث را تنها باید به حساب یک اتفاق بگذاریم؟! البته پدر ایشان به طور ملایم این کار دختر خود را تقبیح کرد؛ اما به ایشان می گویم آقای هاشمی! با جنایت دخترت محکم برخورد کن. اگر جرأت کنترل فرزندت را نداری لااقل با قاطعیت از او اعلام برائت کن. نرمش شما در مواجهه با خطای فرزندان، باعث می شود در باور مردم این خطاها به پای شما هم نوشته شود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">