اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بحران در ساری، ناکام ماند!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱ ق.ظ

محمد کریمی دادستان جدید مرکز استان مازندران را بیشتر بشناسید

 

در واکنش به دستگیری و بازداشت عمادی چاچکامی، که مدیریت جمع آوری زباله شهرستان ساری را برعهده داشت، همسر وی مانع از دفن زباله در زمینی شد که پیشتر در معامله ای عجیب و مشکوک از طرف شهرداری به مالکیت عمادی درآمده و ساعتی بعد از سوی شهردار وقت به منظور دفن زباله اجاره گردید!

همسر عمادی با ادعای مالکیت زمین فوق، ورودی آن را مسدود کرد تا ماشین های حمل زباله نزدیک به یک روز بلاتکلیف مانده و شهر آمده بحرانی جدید شود. پیش بینی بروز این بحران، یکی از مسئولان عالی شهر را از فرط نگرانی راهی بیمارستان نمود! با توجه به حساسیت این موضوع و به منظور پیشگیری از بروز بحران و ایجاد آلودگی در شهر و تهدید وضعیت بهداشت شهروندان، دادستان مرکز استان در اقدامی قاطع با حضور در محل، دستور بازگشایی زمین مذکور را صادر کرد. پرونده مالکیت این زمین که در زمره واگذاری های شبهه ناک شهردار سابق ساری است از سوی مسئولان قضایی در حال بررسی است. فارغ از بحث مالکیت، این زمین به منظور دفن زباله در اجاره شهرداری قرار داشت که انسداد آن خلاف قانون بود. همسر عمادی در اقدام تلافی جویانه دیگری پارکینگ ولایت، بزرگترین پارکینگ شهر ساری را نیز مسدود ساخت که در نهایت منجر به بازداشت وی گردید.

گفتنی است رسیدگی به پرونده تخلفات جمعی از اعضای شورای شهر و شهرداری ساری که تا کنون منجر به بازداشت مسئولان مختلف گردیده موجی از خرسندی و امید نسبت به سلامت نظام اداری و عدالت قضایی را در بین مردم ایجاد کرده است. دادستانی و دادگستری استان در ماجرای این پرونده نشان داد که بی هیچ تعلق سیاسی به جناح ها و جریانات و بی اعتنا به جایگاه و نفوذ متهمان، دفاع از حقوق مردم را در اولویت قرار داده است.

امید است در رسیدگی به اتهامات بعضی از اعضای شورای شهر و شهرداری بابل نیز شاهد برخورد قاطع بی اعتنا به جایگاه افراد و اقوامشان و دسیسه آفرینی های تبلیغاتی عناصر ذی نفع باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">