اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

اولین کارت زرد به نمایندگان جدید استان مازندران!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۰۸ ب.ظ

umpt_photo_2020-04-05_01-56-01.jpg

 

همان طور که پیش بینی می شد سیل مسافرانی که در روزهای تعطیل خرداد به شهرهای ساحلی مازندران سرازیر شدند وضعیت این استان را به شرایط زرد و قرمز برگرداند.

استان مازندران به دلیل مجاورت با پایتخت و برخورداری از مناظر شکوهمند و جذاب طبیعت از استان های پیشتاز در ابتلا به ویروس کرونا بود و خانواده های داغدار بسیاری را در چند ماه اخیر به خود دید.

برای شهروندان معمولی هم قابل پیش بینی بود که حجم انبوه مسافران در روزهای تعطیل خرداد، موج دوم اشاعه کرونا را در مازندران رقم خواهد زد؛ اما مسئولان دولت به رغم اطلاع از این وضعیت، اراده ای برای حفظ سلامت مردم نداشته و متأسفانه خوشگذرانی چند روزه پایتخت نشینان را به خطر شیوع ویروس و مرگ و میر مردم خطه شمال ترجیح دادند.

حال روی سخن با نمایندگان محترم مازندران و منتخبان جدید خانه ملت است:

شما که می دانستید دولت برنامه قاطعی برای مقابله با کرونا نداشته و ریاست محترم جمهور ظاهراً دنبال خنده درمانی برای حل مشکلات نفس گیر جامعه است، شما که می دانستید اگر مردم به طور خودجوش برای ممانعت از سفرهای تفریحی پایتخت نشینان و انسداد جاده ها اقدام می نمودند متهم به اغتشاش و نافرمانی مدنی و ... می شدند، چرا در مقابل خطری که جان همشهریان شما را تهدید می کرد سکوت اختیار نموده و از اهرم نظارتی و تقنینی مجلس برای کنترل وضعیت اسفناک موجود استفاده ننمودید؟ آیا داغ عزیزانمان در دو سه ماه اخیر برای تنبّه و بیداری مسئولان کافی نبود؟

به عنوان نخستین هشدار و کارت زرد به نمایندگان تازه نفس استان مازندران لازم است یادآور شوم که وکلای مردم باید دغدغه حفظ جان و سلامت مردم را داشته و در صورت کوتاهی دولتمردان از حقوق ملت دفاع نمایند. از نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به بررسی و کنترل وضعیت بحرانی استان مازندران اقدام کرده و تصمیمی جدی و لازم الاجرا اتخاذ نمایند.

سعید پورحسن، نماینده مجمع طلاب و فضلای شهرستان بابل در حوزه علیمه قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">