اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حاشیه بر حاشیه!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ

لطفا ماجرای این پوستر و این هیئت را تمام کنید!

هیئت شیرخوارگان حسینی بابل وابسته به مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام، جزو بی حاشیه ترین هیئت های مذهبی شهرستان بابل بوده و هست.

برادرم جناب آقای مهاجر، جوانی مخلص و با صفاست که مجاهدتش در این هیئت، آرمانی جز احیای مرام اهل بیت را دنبال نمی کند.

ماجرای مراسم امسال این هیئت در مصلای بابل از دو شب پیش با پخش پوستر مراسم که در اقدامی عجیب و بر خلاف معمول، تصویر بانوی محترمی که قرار بود مجری برنامه باشد را در خود جای داده بود، وارد حواشی ناخوشآیندی شد.

این بانوی محترم همسر دوست خوب و همکلاسی سابقم مصطفی منصف است که در محافل مختلف فرهنگی و هنری سابقه اجرا داشته است.

حاشیه ها منجر به صدور بیانیه ای حاوی توضیح پیرامون این واقعه گردید. در این بیانیه به اطلاع رسید که قرار است مجری مراسم امسال فرد دیگری باشد.

از این طرف، خانواده جناب منصف، شاکی شده اند که این تکذیب و توضیح آبروی آنها را نشانه گرفته است.

در آستانه ایام شهادت امام عشق و صداقت، خاضعانه تقاضا می کنم این ماجرا بیش از این کش داده نشود. خدا می داند استمرار این جر و بحث ها و شکایت ها جز شادی دل دشمنان اهل بیت را رقم نخواهد زد. در همین روزها شاهد انتشار پیامی از دشمنان اسلام هستیم که محفل شیرخوراگان حسینی را به بمبی تشبیه کرده اند که آینده حاکمیت غرب را به مخاطره می اندازد.

از برادرانم جناب آقا مصطفی منصف و مهاجر عزیز استدعا دارم تقاضای این برادر کوچک خود را پذیرفته و با سعه صدر و بزرگ منشی که مقتضای وصف اصحاب اباعبدالله و مریدان مکتب ثارالله است، این ماجرا را خاتمه یافته تلقی نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">