اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

هادی غفاری به احمدی نژاد رأی داد!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ق.ظ


روزهای نخست آغاز فتنه خیابانی سال 88 بود که فایل صوتی حاوی اهانت بی سابقه هادی غفاری به ساحت رهبر انقلاب در فضای مجازی منتشر شد. طولی نکشید که تصاویر حضور خیابانی این چهره خبیث در تظاهرات بر ضد نظام نیز در رسانه ها منتشر گردید.

اگر شما پشت گوشتان را دیدید ما هم برخورد دادگاه ویژه روحانیت را با این انسان نما دیده ایم.

اکنون در سایه شوم احیای مشی نفاق، دوباره فتنه گران از سوراخ های خود بیرون آمده و نغمه اناالرجل سر داده اند.

حادثه اهانت غفاری در دانشگاه شیراز به ساحت رهبر انقلاب و مردم ایران یک نمونه از احیای جریان فتنه است که اگر باز هم متولیان امر، مهر سکوت بر لب بدوزند مطمئن باشید حوادثی تلخ تر از آن را شاهد خواهیم بود.

من می گویم شما فرض کنید هادی غفاری، سعید ذاکری است. فرض کنید او از علی لاریجانی انتقاد کرده است. اصلاً فرض کنید او نعوذ بالله حامی احمدی نژاد بوده است. شما فرض کنید هادی غفاری، موسی علی زاده است که می خواهد به ضرب و شتم یک طلبه بسیجی اعتراض کند. شما خیال کنید غفاری، علی رضا جهانشاهی است که العیاذ بالله نسبت به زمین خواری برخی نور چشمی ها معترض است ... شما هر جور که دلتان می خواهد حساب کنید. این گوی و این میدان؛ دعا می کنم این دفعه سر بلند باشید.   

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">