اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بازتاب چندساعته بیانیه انصار حزب الله بابل!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ق.ظ

به دنبال درج بیانیه انصار حزب الله بابل در وبلاگ اشک آتش2 که در اعتراض به انتصاب احتمالی مهندس ملایی به فرمانداری این شهرستان منتشر شد، از ساعاتی پیش تماس هایی از سوی موافقان و مخالفان این بیانیه با اینجانب برقرار گردید که در نوع خود بی سابقه بوده است! یکی از مسئولان شهری در تماس خود ضمن حمایت از محتوای بیانیه انصار حزب الله تأکید داشت به این موضوع نیز اشاره شود که صلاحیت مهندس ملایی حتی برای تصدی شهرداری بابل در این دوره مورد تأیید قرار نگرفته است. از سوی دیگر مهندس ملایی در تماس با اینجانب کلیه مطالب مندرج در بیانیه انصار را مورد تکذیب قرار داد. مهندس ملایی تأکید داشت که عضویت در تشکل های سیاسی را یک بازی سیاسی می داند برای همین در طول عمر سیاسی خود ترجیح داده همواره در خدمت به مردم بوده و دخالتی در جریان های سیاسی نداشته باشد. وی که سابقه حضور خود در جبهه را حدود سی ماه اعلام کرده و تجربه نزدیک به سه دهه خدمت صادقانه در وزارت کشور را نیز افتخار خویش می داند دغدغه خود را پرهیز از مداخله در دعواهای سیاسی و خدمت بی منّت برای جامعه عنوان کرده است. مهندس ملایی ضمن ابراز تعجب از اتهام عضویت در جبهه مشارکت و تکذیب آن به صراحت اعلام کرد با توجه به تجربه خود در امر انتخابات، تقلب در رأی گیری ناممکن و یک دروغ بزرگ است بنابراین فتنه 88 را یک خیانت از سوی عناصر واداده انقلاب و بازی در زمین دشمن دانسته و به شدت از عوامل آن اعلام برائت می کند. ایشان همچنین تأکید داشت به هیچ وجه دل به صندلی فرمانداری بابل نبسته است. وی دفاع از خود در برابر تهمت زنندگان را به صحرای محشر موکول کرد.

وبلاگ اشک آتش2 ضمن تشکر از اعلام موضع صریح آقای ملایی در خصوص فتنه88 و حفظ حق پاسخگویی برای ایشان و هر بزرگواری که در این وبلاگ نامی از او برده می شود با توجه به حساسیت جایگاه فرماندار در شهرستان انقلابی بابل از تصمیم گیران و مسئولان ذی ربط تقاضا دارد مجموعه نظرات و ادله مطرح در خصوص چهره های توانمند برای تصدی پست فرمانداری را در انتخاب گزینه نهایی مورد توجه جدی قرار دهند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

"با توجه به تجربه خود در امر انتخابات، تقلب در رأی گیری ناممکن و یک دروغ بزرگ است بنابراین فتنه 88 را یک خیانت از سوی عناصر واداده انقلاب و بازی در زمین دشمن دانسته و به شدت از عوامل آن اعلام برائت می کند. ایشان همچنین تأکید داشت به هیچ وجه دل به صندلی فرمانداری بابل نبسته است"
بابل با مهندس ملایی می تونه به اون جایگاه واقعی خود تو استان برسه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">