اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

توبه نامه حسین منصف!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ب.ظ


توبه نامه و عذر خواهی رسمی منصف از تشکل های دیوانگان و دارالمجانین و مداحان آن
با سلام به دوستان عزیزی که می گویند هیاتی هستند.
در آخرین پست وبلاگ اشک و آتش دوست عزیز سید حمید مشتاقی نیا که محلی برای تضارب آرای دوستان است، از من خواسته بودید که ضمن توبه به طور رسمی عذر خواهی کنم. من هم اطاعت امر کردم.

/ من از شما به طور رسمی عذر می خواهم که اشتباهات شما را در روز عاشورا یادآوری کردم و آیینه وار عمل کردم. شما میتوانید همه آیینه ها را بشکنید تا حقایق را نشان ندهند.
/ من از شما عذر میخواهم که احکام دینی را در مورد صورت های خونین لطمه زده تذکر دادم و سوء استفاده دشمنان از این عمل را در توهین به اسلام یاد آوری کردم.
/ من از شما عذر میخواهم که گفتم ولایت پذیری در عمل معنا پیدا میکند، نه در شعار و زبان
/ من از شما عذر میخواهم که گفتم در مورد عمل به دستورات دینی نومن ببعض و نکفر ببعض عمل می کنید.
/ من از شما عذر میخواهم که گفتم عمل اشتباه روز عاشورا با عکس یادگاری جبران نمی شود.
/ من از شما به طور رسمی عذر می خواهم که شما را دعوت به مناظره کردم تا با زبان نرم گفتگو کنیم تا معلوم شود چه کسی باید عذر خواهی کند.
/ من از شما عذر می خواهم که شما را با توابین قیاس کردم،آنان خیلی مرد بودند که تاوان اشتباه شان را با فدا کردن جانشان دادند و شما حتی حاضر نیستید اشتباه خود را بپذیرید.
/ و من به طور کاملا رسمی عذر خواهی می کنم که نمی دانستم شما از نقد وحشت دارید و آستانه تحمل شما در مورد نقد رفتارتان درروز عاشورا این قدر کم است و با منتقدین خود بجای جدال احسن ، با توهین و تهدید صحبت می کنید تا دهان آنان را ببندید.
/ شما که طاقت تحمل انتقاد یک دوست را که به قول خودتان با رای شما پیروز شده را ندارید،با دیگر منتقدین خودتان چگونه رفتار می کنید؟
خدا همه ما را هدایت کند و ایضا عاقبت بخیر- 10 آذر 92- محمد حسین منصف خدا نگهدار شما

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۵)

خجالت بکشید اقای منصف..شهیدان  به ادم های ریاه کاری چون شما احتییاجی ندارن. همه جوانها می دانند که چه مقصودی دارید.ما بسیجیان پیرو خط رهبری هستیم نه شما منافقین مذدور.خط مرز خود را بدان با ما رزمنده ها در نیوفت
چرا  جواب های قبلی را پاک کردید؟
  • امان از بی سوادی
  • چرا دوستانی مثل آقای یعقوبی حاضر به گفتگو در مورد لطمه زنی و صورت های خون آلود در منظر عام که مخالف نظر رهبری است نمیباشند و حرف های بی منطق میزنند. لطفا انصار حزب الله به آقای کرامتی اجازه ندهد مواضع خود را به نام انصار به خورد مردم بدهد.
  • امان از بی سوادی
  • غلط دیکته انصار قلابی
    ریاه کار - بی سواد درستش میشود ریا کار
    مذدور   - بی سواد درستش میشود مزدور
    در نیوفت - بی سواد درستش میشود در نیفت

     از همه ی دوستان وبرادران عزیز خواهش میکنم که در مورد یاد شده دقت کنند که اگر ما مدعی عشق و عاشقی برای اهل بیت هستیم و اگر مدعی پیروی از ولایت فقیه و حسین زمان  (حضرت آقا) هستیم آیا برای بیان این عشق به هر طریق و شکلی که باشد مجازیم ؟؟ اگر واقعا خود را تابع فرامین آقا بدانیم دیگر هیچ مشکلی نیست که برخی از آقایان در نظرات فوق اینچنینی حرف میزنند و دشمن را خشنود می کنند .

    بنده به عنوان فردی که از همه ی دوستان نسل فعلی در هیات ها سابقه ی حضور بیشتر در هیات های مختلف را دارم  باید واقعیتی را بگویم که در سالیان گذشته چنین وضعیت عزاداری برای یکی از هیاتهای بابل پیش آمده بود که سالها در ایام چهل هشتم در مشهد مقدس عزاداری به این نحوی که مورد دعوا ست انجام میشد . در یک سال در سفر حضرت آقا به یاسوج درست به همان شکل ونحو ه ی عزاداری که در صحن انقلاب امام رضا (ع) انجام میدادیم حضرت آقا اشاره کرده و عیب و ایراد گرفتند و مورد وهن اسلام و نظام و سوء استفاده دشمن دانستند لذا همه هیاتی ها به تبعیت از آقا از آن وضع دست کشیدیم و مثل سایرین عزاداری داشتیم . خواهشا از بد گوییها به این وآن دست بردارید و مثل برادر بمانید و شاهد دقت و اطاعت بیشتر  از فرامین  آقا با شیم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">