اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

امنیت، نقطه اشتراک ما و دشمن!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ب.ظ


تاریخ ایران اسلامی، سرشار از حماسه های بزرگی است که نشان افتخار را بر پرونده کردار و اندیشه مردم این سرزمین به ثبت رسانده است.

ملت ایران، مردم روزهای سخت و بزرگ هستند. این رویکرد غرورآفرین، همواره مایه رشک و حیرت سایر ملت ها و حکومت ها بوده و البته در بزنگاه های تاریخ، طومار محاسبات مادی استراتژیست های دنیازده امپریالیسم شرق و غرب را درهم پیچیده است.

امسال در آستانه خرداد نود و دو، ملت انقلابی ایران، با شوری مثال زدنی، آماده خلق حماسه ای دیگر خواهد شد تا یک بار دیگر تئوریسین های غفلت زده عالم چپاول و استثمار را با شکستی سخت مواجه کند.

رسانه های اغواگر دنیای استکبار، امروز مترصد فرصتی هستند تا نشانه ای از یأس و دلسردی را در چهره شفاف جامعه اسلامی مشاهده کرده و آن را به حساب موفقیت غرب در اعمال تحریم های اقتصادی و سیاسی بر جمهوری اسلامی ایران گذاشته و به خیال خام خود، وضعیت ایران را مایه عبرتی برای دیگر ملت های آزادی خواه دنیا نشان دهند. از این سوی مردم ایران با بصیرتی بی مثال، با حضور شکوهمند خود در پای صندوق های رأی و برگزیدن رئیس جمهوری که پرچم انتخاباتی اش به رنگ حماسه باشد این پیام را به ملت های آزادی خواه و رزمندگان جهانی جبهه بیداری خواهند رساند که استقلال طلبی و استکبار ستیزی، به رغم همه کارشکنی ها و خصومت های دنیای الحاد، ثمرات شیرینی چون خودکفایی، بلوغ فکری، رشد معنوی و حاکمیت حق و عدالت را به دنبال خواهد داشت.

در این میان آن چه که بیست و چهارم خرداد سال نود و دو را به جشن حماسه و عید اقتدار ملت ایران تبدیل خواهد کرد، علاوه بر حضور گسترده و انتخاب فرد اصلح، حفظ امنیت و تقویت ثبات و نظم اجتماعی است. این گزینه در واقع همان هدفی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره از سوی دشمنان ملت مورد هجمه قرار گرفته و برهم زدن آن به منزله یک هدف استراتژیک برای سرویس های امنیتی بیگانه محسوب می شود.

پس از فتنه شوم و مفتضح 88 که با میدان داری بعضی مهره های بازی خورده سرویس های جاسوسی انگلیس و آمریکا صورت گرفت و بهانه ای برای گسترش تخریب و تبلیغات منفی بر ضد چهره نظام اسلامی قرار گرفت بعید به نظر نمی رسد بازی گردان های خیمه شب بازی فتنه در سوریه و عراق، چشم طمعشان همچنان به سمت جمهوری اسلامی ایران دوخته و مترصد ایجاد فضایی برای آغاز فتنه ای پیچیده تر از گذشته باشند.

بر مبنای این فرض، لازم است ملت بیدار ایران اسلامی، با نگاهی ژرف به جایگاه ایران در این برهه از تحولات جهانی و منطقه ای، با تمام توان برای حفظ آرامش عمومی کوشیده و رفتارهای تفرقه افکنانه ورشکستگان سیاسی را به شدت تقبیح نموده و از آن برائت جویند.

بر نخبگان سیاسی نیز لازم است با تأسی از سیره امام راحل رحمة الله علیه و رهبر عزیز انقلاب، در برابر قانون به عنوان یک میثاق ملی، سر تمکین فرود آورده و چنان چه به نتایج بررسی صلاحیت ها و یا شمارش آراء نقد و نظری را وارد می دانند از مجاری پیش بینی شده در قانون عمل نمایند.

شکی نیست عید برزگ حماسه شکوهمند مردم ایران در بیست و چهارم خرداد سال نود و دو، یکی از زیباترین و ماندگارترین صفحات درخشان تاریخ ملت سرافراز ایران انقلابی را به خود اختصاص خواهد داد.

والسلام علی من اتبع الهدی

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">