اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

یک روحانی بابلی، سخنران حرم مقدس قم

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۵۸ ق.ظ

 

حجت الاسلام دکتر رضا حیدریان از چهره های موفق، جوان و دوست داشتنی حوزه علمیه شهرستان بابل و از مفاخر علمی و تبلیغی این شهر که در بین مخاطبان خود همواره از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده و علاوه بر حلاوت سخن و خطابه در عمل نیز مبلّغ سلوک دینی است به دعوت تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها روز جمعه مصادف با شهادت امام محمدباقر علیه السلام به قم آمده و در صحن حرم سخنرانی خواهد داشت.

اگر چه قم مرکز حوزه های علمی سراسر کشور است اما فضلا و مدرّسان حوزوی شهرستان بابل در سراسر کشور به خصوص در قلب تیپنده حوزه قم، به برکت نفس قدسی اساتید صاحب فضل و کرامت، از جایگاه برجسته ای برخوردار هستند.

جامعه مذهبی شهرستان بابل در عرصه های علم و هنر و تبلیغ و رسانه و ورزش و ... بارها در سطوح ملی خوش درخشیده است.

ضمن آرزوی توفیقات بیشتر برای همه این عزیزان که روح خودباروی را در شهرشان می دمند امیدوارم مسئولان دیار مومنان نیز بیش از پیش به وظایف خویش در قدرشناسی و بهره مندی از مواهب تربیتی و دینی شهر عمل نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">