اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

کوتاه درباره تأیید صلاحیت ها

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۰۳ ب.ظ

نگاهی به هرم سنی شوراهای شهر تهران از اول تا پنجم + جدول

 

1- بهتر بود در احراز صلاحیت های انتخابات شورا از افرادی که خودشان در زمان حضور در شورا فرزند یا بستگانشان را با رانت به استخدام شهرداری درآوردند استفاده نمی شد.

2- بهتر است برای رد صلاحیت نامزدها موارد تخلف یا اتهامی او ذکر شده و از به کارگیری عناوین اتهامی سنگین مثل عدم التزام به اسلام یا ضدیت با ولایت فقیه اجتناب صورت بگیرد. قبح شکنی از چنین عناوینی که بیشتر در خور دشمنان ملت است دستاورد مثبتی برای نظام به همراه نخواهد داشت.

3- در شأن بعضی علما و ائمه جمعه نیست که برای تأیید صلاحیت عناصر بدنام پا پیش گذاشته و آبروی خود را خرج نمایند. کاش این عزیزان برای یک بار تصمیم بگیرند که بازیچه رییس دفترهای ناجنسشان نباشند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

شورای مثلا اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">