اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

چه کسی این سخنرانی را در بابل لغو کرد؟! + تکذیبیه دفتر حجت الاسلام ناصری

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ق.ظ


یکی از اتفاقات منحصر به فرد در دولت مدعی آزادی اندیشه و تحمل منتقد، محدودیت امکان سخنرانی برای چهره های صاحب نظر منتسب به جریان حزب الله است. سعید زیباکلام، وحید یامین پور، حسن عباسی و وحید جلیلی از جمله این چهره ها هستند که مراسم سخنرانی شان در بعضی از شهرها با فشار مقامات محلی لغو گردید. ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز چندی پیش با حضور حجت الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در این دانشگاه مخالفت کرده بود.

اخیراً سایت خبری تحلیلی شلمچه نیوز گزارش داد که با فشارهای مقامات محلی استان مازندران برنامه  سخنرانی دکتر سید محمد حسینی در شب عید غدیر در روستای شریعت کلای منطقه لاله آباد بابل لغو شد و به جای ایشان حجت الاسلام ناصری نماینده بابل در مجلس به سخنرانی پرداخت.

البته این سایت خبر دقیقی از عامل اصلی لغو این سخنرانی نداشت و بر اساس شنیده های خود دفتر حجت الاسلام ناصری و یا معاونت سیاسی امنیتی استانداری را یکی از عوامل لغو سخنرانی مذکور دانست.

امید است هر چه زودتر شاهد انتشار تکذیب یا توضیح دو عامل احتمالی ذکر شده پیرامون این خبر باشیم.

ذکر این نکته ضروری است که چه معاونت استاندار باعث لغو این سخنرانی شده باشد و چه شخص آقای ناصری فرق چندانی نمی کند؛ چه این که هر  دو مقام مذکور از جهت گیری واحدی برخوردار بوده و در یک راستای سیاسی و فکری در حرکتند.

حجت الاسلام ناصری عزیز و بزرگوار ما اگر مصلحت بداند مشاور علی لاریجانی می شود و اگر مصلحت را به گونه دیگری دید به محمود احمدی نژاد نزدیک شده و نخستین سفیری می شود که بی هیچ سابقه دپلماتیک به نمایندگی جمهوری اسلامی منصوب می گردد. ایشان البته پیش از این هم بی هیچ زمینه تخصصی به عضویت کمیسیون صنایع مجلس درآمده بود. حجت الاسلام ناصری اگر مصلحت بداند اسمش را در لیست نامزدهای جبهه پایداری جا می دهد و دوباره اگر مصلحت بداند به کاندیدای این جبهه برای تصدی کرسی ریاست مجلس رأی نمی دهد. ناصری عزیز ما اگر مصلحت بداند به حسن خمینی می چسبد و عکس می گیرد. او اگر صلاح بداند پشت بچه های حزب اللهی را در مناصب اداری خالی می گذارد. آقای ناصری در جمع مردم شهر خود به نقد رویکردهای دولت می پردازد اما در مجلس صدایی از او شنیده نمی شود ...

سید محمد حسینی یکی از بی حاشیه ترین وزاری دولت دهم بود که نه در زمان تصدی وزارت ارشاد و نه پس از آن به رویارویی با جناح ها و تقابل سیاسی با جریان های موجود نپرداخت. جایگاه فرهنگی و شخصیت فکری او باعث شد که در یکسال اخیر در بسیاری از محافل همواره از او به عنوان یکی از گزینه های اصلی تصدی ریاست سازمان صدا و سیما نام برده شود. ممانعت از سخنرانی چنین شخص معتدل و بی حاشیه ای توسط استانداری مازندران یعنی عوامل دولتی که به اذعان سخنگویش در تمام این ایام به فکر رفع حصر مهره های سرسپرده و منافق فتنه بوده و از میدان دادن به چهره های افراطی جریان فتنه به خصوص در مناصب دانشگاهی ابایی نداشته است سندی ماندگار در اثبات میزان صداقت دولت مدعی راستگویی و اعتدال و میانه روی! خواهد بود.


مدیریت محترم سایت شلمچه نیوز و اشک آتش 2

با سلام احتراماً با عنایت به درج خبر ماجرای  لغو سخنرانی وزیر سابق دکتر احمدی نژاد در جشن غدیر بخش لاله آباد در روز پنجشنبه مورخ 24 مهر 1393 با کد خبر 30929 در سایت شلمچه نیوز و اشک آتش 2 نقل از آن مدیریت در خبر مبنی بر اینکه از طرف دفتر حجت الاسلام ناصری نماینده محترم مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی به مسئولین مراسم اطلاع رسانی شده که این سخنرانی نباید انجام شود و جملات دیگر ، به اطلاع کلیه همشهریان ، بازدیدکنندگان محترم سایت شلمچه نیوز و اشک آتش 2 و شما  می رساند دفتر ارتباط مردمی حجت الاسلام ناصری ضمن احترام وافر به شخصیت برجسته کشوری جناب آقای دکتر حسینی ، هیچگونه تماس یا اقدامی مبنی بر لغو سخنرانی ایشان نداشته است و موضوع به شدت تکذیب می شود و حضور حجت الاسلام ناصری به عنوان سخنران در مراسم غدیر در بخش لاله آباد با دعوت رسمی امام جمعه بخش جناب حجت الاسلام بابایی صورت گرفته است که حاج آقا ناصری هم بنا به کسوت روحانیت و نمایندگی در این مراسم شرکت کرده و از ماجرای حضور جناب آقای دکتر حسینی که شما مطرح نمودید کاملاً بی اطلاع بوده اند.

علی ایحال مراتب جهت درج این تکذبیه در سایت ارسال می شود.

دفتر ارتباط مردمی حجت الاسلام ناصری 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">