اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

پر شور تر از همیشه

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۳، ۰۵:۴۹ ب.ظ

شعب اخذ رای در اردبیل با صف‌ طولانی رای‌دهندگان مواجه است - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

مناظره بین احمدی نژاد و علی لاریجانی بر فرض تأیید صلاحیت احتمالی، پربیننده ترین برنامه تاریخ سیمای جمهوری اسلامی خواهد بود.

به من باشد معتقدم هر رجل سیاسی که نسبت به امور جاری کشور اشراف داشته و متهم به ارتباط با بیگانه یا فساد اقتصادی و اخلاقی نباشد صلاحیت تأیید و ورود به عرصه انتخابات را دارد و بر حجم مشارکت عمومی خواهد افزود. سایر موارد اختلافی، کم اهمیت و قابل اغماض است. ملت هم سرگرم شده و نشاط اجتماعی تقویت خواهد شد!

از سوی دیگر این مساله را باید مدنظر داشته باشیم که مناظره ها نقش اساسی در اقبال مردم به کاندیداها دارد. طبیعی است علی لاریجانی و ظریف و حسن روحانی که سخنور و در عرصه بیان پیشتاز بوده و خوش زبان و حاضر جواب با رویکرد تهاجمی هستند به راحتی میتوانند شخصیت های مبادی آداب مثل سعید جلیلی و ... را در انظار عموم به گوشه رینگ برانند. یکی مثل محمود احمدی نژاد است که به سادگی می تواند با چند جمله، مچ رقیب را گرفته و او را از گردونه بازی خارج کند. 

فارغ از این بحثها و هر نقد و نظری که پیرامون شخصیتها داریم، امیدوارم رقابت انتخاباتی پیش رو یک رقابت زیبا و با مشارکت حداکثری بوده و نتیجه آن به نفع مردم و جامعه اسلامی رقم بخورد.

راستی یک نکته ای! انتخابات قبلی ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار شد. قرار هم بر این بوده که این دو انتخابات همزمان برگزار شوند. الان با توجه به انتخابات زودرس و پیش از موعد ریاست جمهوری تکلیف انتخابات بعدی شوراها چه خواهد بود؟ آیا به صورت مستقل برگزار می شود یا با طولانی ساختن مدت حضور اعضا با انتخابات دیگری همزمان خواهد شد؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">