اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

پاسخ نبویان به مهاجری

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۵۸ ق.ظ

سید محمود نبویان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


🗣 محمد مهاجری فعال وابسته به لاریجانی: 

◀️ آقای نبویان ! سری به اینستاگرام عراقچی می زدید و عکس او در نطنز را می دید که اینجور رسوا دروغ ننویسید 
بخدا زشت است با لباس پیغمبر دروغ می گویید!

👈 محمود نبویان نماینده پایداریچی مجلس کتابی نوشته و در آن ادعا کرده که عراقچی هیچوقت سانتریفیوژ را ندیده است!


سلام علیکم 
اولا به آقای مهاجری سلام عرض میکنم،
ثانیا من عضو تشکیلات پایداری نیستم اگرچه آنها را قبول دارم. آقای مهاجری خوب است قبل از هر ادعایی، تشکیلات سیاسی کشور و اعضای آن را بشناسد. 
ثالثا من در هیچ جا از کتاب ۶ جلدی خودم ننوشتم که آقای عراقچی سانتریفوژ ندیده است و روشن است که آقای مهاجری هم هنوز کتاب من را نخوانده است و معلوم نیست این ادعای خلاف واقع را از کجا میگوید،
رابعا من در مصاحبه خودم گفتم در مجلس نهم و بعد از توافق ژنو در سوم آذر ۱۳۹۲ از آقای عراقچی پرسیدم شما که اینهمه تعهدات در مورد هسته ای و سانتریفوژ داده اید، تا الآن سانتریفوژ دیده اید؟ آقای عراقچی با صداقت بیان داشته است که تا این زمان هنوز ندیده ام.
اینکه آقای عراقچی بعد از آن توافق و بعد از دیدار من با ایشان، از سایت هسته ای بازدید کرده است و عکس آن را گذاشته است، آیا دلیل بر آن است که ایشان قبل از توافق هسته ای از آن سایت بازدید کرده است و خواسته است به من در مجلس، دروغ بگوید؟
آقای مهاجری، سعی کنیم اندکی اخلاق را رعایت کنیم و دیگران را دروغگو نخوانیم. راستی آقای مهاجری، اگر آقای عراقچی قبل از توافق ژنو از آن سایت هسته ای دیدار کرده بود، آیا خواسته است به نمایندگان مجلس  دروغ بگوید؟
بنظرم آقای عراقچی دروغ نگفته است بلکه دیدار از سایت هسته ای ایشان مربوط به بعد از توافق ژنو است نه قبل از آن و اشکال کار در همین نقطه است که چرا کسی که به مسائل هسته ای آشنا نیست، در مذاکرات شرکت میکند و تعهدات هسته ای میدهد؟
خامسا من نه عاشق برجام هستم و نه کینه ای از آن دارم،
من عاشق ارزشهای اسلامی و منافع مردم هستم و با هرچه که به منافع مردم بزرگ ایران آسیب برساند در تضاد هستم.
سعی کنیم فقط اندکی و فقط اندکی مطالعه داشته باشیم و بجای ادعاهای کذب و خلاف واقع، هم برجام را مطالعه کنیم و هم نقدهای آن را. 
چگونه آقای مهاجری، بدون اینکه کتاب من را بخواند ادعای کذبی مطرح کرده است که من در کتاب خودم نوشته ام که آقای عراقچی سانتریفوژ ندیده است؟
در حالی که در هیچ جای کتاب ۶ جلدی  من چنین ادعایی نیامده است. شاید دوری از مسائل اخلاقی و کینه ورزی بی دلیل به منتقدین برجام، انسان را وادار میکند که چنین ادعاهای نادرست را بیان کند. 
سادسا آقای مهاجری، اگر شما عاشق برجام و مدافع آن هستید، مناسب است در یک مکان عمومی افتخار دهید تا مناظره ای در مورد محتوای برجام داشته باشیم تا روشن شود چه کسی دروغ میگوید و تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.
آقای مهاجری، اگر نسبت به برجام مطالعه کافی ندارید میتوانید در این مناظره به همراه خودتان آقای ظریف و عراقچی را بیاورید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">