اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

میتوانی ام البنین باشی؟

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۶ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۵۵ ب.ظ

خیلی ها می روند پای آستان ارادت حضرت ام البنین و از مادر ادب، حاجت میخواهند. این بانوی بزرگوار هم کمتر کسی را از خوان کرامت خود دست خالی بر می گرداند؛ هنیئا لهم.

اما

چند خانم متدین مرید حضرت ام البنین را سراغ دارید که حاضر باشند با مرد متدینی ازدواج کنند که همسرش از دنیا رفته و فرزندان کوچکش نیاز به مادر دارند؟ چند نفر را سراغ دارید بین فرزندان خود با فرزندانی که همسرشان از زوجه درگذشته خود دارد تفاوت نگذارند و عدالت و محبت را در رفتار با آنها رعایت کنند؟

جند مرد متدین و مذهبی را سراغ دارید که حاضر باشند با زنی ازدواج کنند که از همسر متوفای خود صاحب فرزند است و برای بچه های یتیم او پدری کنند؟

ما الگوهای بزرگ و سازنده ای در اسلام داریم که فقط دوستشان داریم، برایشان اشک می ریزیم و از محضرشان طلب حاجت داریم و کمتر حاضریم از آنها پیروی کنیم.

ام البنین معصوم نبود. این را گفتم که کسی بهانه نیاورد بگوید ما کجا و شخصیت ائمه و معصومین کجا؟! که البته حتی ائمه و معصومین هم اساسا برای الگوپذیری ما خلق شده اند و قرار است امام هدایت و سعادت جامعه باشند.

نظرات  (۱)

  • شاگرد خیاط
  • نکته مغفول مانده ای را گفتید. درود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">