اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

لبخند تو زیباست

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۳۱ ق.ظ

 

گور پدر سیاست! سیاست که البته بد نست. آدمها همه سیاسی هستند. حتی آنهایی که میگویند سیاسی نیستیم با همین حرفشان دارند در عالم سیاست به سهم خود تأثیر می گذارند. 

گور پدر بازی های سیاسی. لجنزار متعفن نزاع های بی در و پیکر و بی پایان جناحی و انبوه ناتمام فحش و تهمت و تخریب و دروغ و سیاه نمایی که در جای جای فضای مجازی جان و دلت را کدر می سازد به یک لبخند سر صبح آقا زدوده شده و خنکای نسیم آرامش و امید را در وجودت می دواند.

آقا امروز لبخند زیبایی به لب داشت و حسابی سر حال بود. اولین جملاتش هم این بود که روز انتخابات، به خصوص انتخابات ریاست جمهوری روز نشاط و شادی است.

گور پدر جنجال ها و کثافت کاری های سیاسی دنیای مجازی. مومن همیشه باید شاد و متبسم و امیدوار باشد. ما به تکلیف خود عمل می کنیم و کسب رضایت خدا برایمان کافی است. دلمان خوش است آن که باید ببیند می بیند و آن که به او توکل کرده ایم دلسوزتر و تواناتر از ما در اداره امور است. مملکت شیعه و سرزمین منتظران واقعی فرج ان شاءالله سرافراز باقی مانده و بیرق صلح جهانی و نابودی مستکبران را برافراشته نگاه خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">