اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

قلابی برای پزشک قلابی!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۵۴ ب.ظ

photo_2022-11-25_18-35-08_tjop.jpg

 

این خبر هم در نوع خودش جالب بود. یک بابایی با مدرک جعلی به عنوان پزشک در چند درمانگاه مشغول به فعالیت بود که شناسایی و دستگیر شد!

یک موقع کسی در فضای مجازی یا گوشه ای متروک مطلبی شخصی راه می اندازد و ادعا میکند که پزشک است یک حرفی است؛ اما اینجا یک پزشک قلابی با مدرک جعلی توانسته مدیریت چند درمانگاه را فریب داده، جواز فعالیت دریافت کند و خدا میداند تا روزی که شناسایی شود چه بلایی بر سر ملت در آورده است. درمانگاهها معمولا زیر نظر دانشگاههای پزشکی فعال هستند و با سازمان نظام پزشکی نیز در ارتباطند و به راحتی میتوانند پروانه یا همان جواز فعالیت پزشک را بر اساس کد ثبتی استعلام کنند.

شک ندارم مراحل گزینش و استخدام این پزشک قلابی هم با تسامح یا زد و بند همراه بوده که نیازمند بررسی است.

این یک مثال ساده از مساله خطرناک نفوذ است. خدا میداند چه افراد منافق و بی اعتقادی توانسته باشند با استفااده از ظاهر متشرع و ارتباط با ازمابهتران مسئولیتی فرهنگی را به چنگ آورده و با ایمان و اعتقاد مردم بازی  کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">