اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

قالیبافی ها شکارچی شده اند!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۴۴ ب.ظ

قالیباف مجلس

 

مرور فعالیت رسانه ای سایتها و خبرگزاریهای وابسته به قالیباف و نیز رصد محتوای منتشر شده از سوی مشاوران و دلدادگان وی همچون رضوی، فضائلی، قدیانی و... نشان از خیز انتخاباتی دیگری میدهد که با محوریت انتقام گیری از رقیب و قهرمان سازی از سردار در حال پیگیری است.

آن قدری که هم و غم نویسندگان مذکور صرف مچ گیری و ایراد و کوبیدن عناصر خودی مانند علم الهدی، رسایی، رائفی پور و مجموعه وابستگان سیاسی طیف پایداری گردیده متمرکز بر تقابل با جریان سرکش و طغاینگر دو ماه اخیر نبوده است.

شخص قالیباف نیز که مجلس تحت مدیریت او مخاطب اصلی مطالبات ملت و رهبری در ضرورت کنترل فضای درندشت مجازی است با اتخاذ مواضع زیگزاگ و یکی به نعل یکی به میخ قصد دارد از خود چهره ای روشنفکر و معتدل و قهرمان و ناجی ملت به نمایش بگذارد. کسی آخر متوجه نشد جناب ایشان حامی فیلتر نرم افزارهای غیر بومی و مهاجم است یا طرفدار رفع فیلتر آنها.

 پیش تر نیز وی در ادبیاتی سخیف و با رویکرد عقده گشایی، منتقدان و نیروهای انقلابی عدالتخواه را سوپر انقلابی لقب داد. به نظر میرسد افشای جریان موسوم به سیسمونی و فایل صوتی مرتبط با هلدینگ یاس تلخی غیرقابل تصوری را در کام او و هوادارانش نشانده است. مشخص نشده است آیا جناب سردار دکتر خلبان و رییس صرفا در هوای قهرمان سازی از خویش و تخریب و حذف رفبای خودی است یا با احساس خطر از شکست در انتخابات آتی مجلس، دوباره سودای صندلی پاستور را در سر پرورانده است. شاید هم قرار است در مسیر حیرانی و سرگشتگی ضرغامی قدم بگذارد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

رسانه

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">