اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

سیلی اول

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۰۶:۴۷ ب.ظ

گزارشی از ناهنجاری‌های‌اخلاقی در خوابگاه‌های تهران؛

 

دوستان گله کردند چرا درباره رییس دانشگاهی که متعرض دختری دانشجو شده و چت های غیر اخلاقی اش هم لو رفته افشاگری نمیکنی؟

خدمتشان عارض شدم که از نظر شرعی افشای تخلفات اخلاقی محل اشکال است. آنچه که امیرالمومنین علیه السلام در برخورد با کارگزاران بی ملاحظه انجام میداد در حیطه سوءاستفاده مسئولین در اموال بیت المال بود.

البته نهادهای ذی ربط باید پیگیر این نوع گزاراشات باشند که امیدوارم به وظیفه خود فارغ از علائق و روابط جناحی عمل نمایند.

یک نکته را هم جا دارد برای چندمین بار مورد توجه قرار دهم. اصل اختلاط بین مرد و زن در اسلام جز در فرض ضرورت تأیید شده نیست.

یک حرفی را آقای قرائتی سالها پیش گفته بود. وقتی دختر و پسرها کودک هستند و چیزی حالی شان نیست آنها را از هم جدا میکنیم. وقتی بزرگ شدند و حالی شان شد چه خبر است آنها را مختلط سر کلاس میبریم!

این چند وقته هم که انواع فیلمها و تصاویر از رقص و روابط آزاد دخترها و پسرهای دانشجو منتشر شده است. البته خیلی از دانشجواها هم بچه های نجیب و پاکی هستند.

خوب نظام اسلامی در این باره چه وظیفه ای دارد؟ حوزه علمیه و پایگاه بسیج را هم مختلط کنید قطعا حاشیه ساز خواهد بود. اسلام یک چیزی می دانست که توصیه کرد زمینه تخدیر و فساد در جامعه از بین رفته یا لااقل تضعیف شود.

دانشگاه بین المللی قم در بعضی رشته ها اصل تفکیک را رعایت کرده و آرامش خوبی هم در فضای علمی آن برقرار شده است.

نظام اسلامی اگر دنبال حجاب است که کار خوبی هم هست باید دنبال گسترش فرهنگ عفاف نیز باشد. سبک زندگی اسلامی صرفا مربوط به حیطه زندگی شخصی مردم نیست. کارگزاران جمهوری اسلامی به خصوص شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان اتاق فکر نظام دینی موظف هستند راهکارهای مناسب برای تحقق حکمرانی مبتنی بر دین در حیطه مدیریت و اقتصاد و صنعت و فرهنگ و بازار و سربازی و ... را طراحی و ارائه نمایند. در این خصوص خیلی کوتاهی و غفلت صورت گرفته و فرصتهای بسیاری تلف شده است.

راستی یک دوستی هم حرف خوبی زد. دانشگاهی که خبر روابط نامشروع رییسش یواش یواش دارد در جامعه پخش می شود سال گذشته شاهد تجمع چند نفره تعدادی داعشجوی طرفدار فحشا بود که اهانت های رکیک و زشتی را نسبت به رهبر انقلاب و نظام و شهدا داشتند. از طرف دانشگاه برخورد خاصی با آنها صورت نگرفت. حالا مشخص شد رییس بی عرضه دانشگاه مورد نظر، خودش آدم مشکل دار و بی ناموسی بوده که راحت از کنار این مسائل عبور کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">