اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

سقوط در بیگانگی با خویش

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۳ ق.ظ

معمای قتل فجیع کودک در جنگل

 

مینی سریال بیگانه، طرفداران بسیاری دارد.

در معرفی این سریال که بر مبنای ماجرایی واقعی ساخته شده است می خوانیم:

"صبح زود وقتی یک رهگذر عادی در حال پیاده‌روی در جنگل‌های شهر کوچک اوکلاهامای آمریکا بود با جنازه سلاخی‌شده پسربچه‌ای مواجه شد که به‌طرز فجیعی به قتل رسیده بود. با حضور پلیس و پزشکی قانونی مشخص شد پسرک قبل از سلاخی شدن، به طرز ناراحت‌کننده‌ای مورد تعرض هم قرار گرفته است...."

اینکه سریال خوبی است یا بد من قضاوتی ندارم؛ اما همین یک تکه ماجرا را تقدیم میکنم به آنهایی که تصور میکنند حجاب باعث ایجاد عقده در مردان میشود و کشورهایی که زنانش بی حجاب هستند مردان هوسباز ندارند و آزادی رابطه جنسی منجر به امنیت در جامعه می گردد.

انسان تنوع طلب است و غلتیدن نامحدود در دامان شهوات، نه تنها باعث توقف و کنترل میل جنسی نمی شود بلکه او را بیشتر از پیش به سمت ارتباط با گزینه های سخت و غیر همسو سوق میدهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">