اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

ستادهای چاق

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۲۱ ق.ظ

تعداد افراد چاق در ایران ۵.۵ برابر شده است - ایرنا

 

نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: "متاسفانه عمده بودجه فرهنگی ما صرف حقوق و مزایا می‌شود و از طرفی چون نهادهای فرهنگی زیاد و موازی هم هستند، افزایش بودجه‌های فرهنگی حس نمی‌شود؛ این عزیزان نه تنها هم‌افزایی ندارند، بلکه بعضاً در جهت تقابل با یکدیگر حرکت می‌کنند."

حرف ایشان حرف درستی است. یکی از معیارهای مهم در امور نظارتی باید محاسبه هزینه فایده طرحها و نهادها باشد. انبوهی از ادارات و نهادهای فرهنگی با دایره ای وسیع از موسسات اقماری نفت خور در حال موازی کاری هستند و بودجه های کلانی صرف هزینه ساختمان و ستادهای چاق حضرات می شود و آنچه که از تأثیرگذاری فرهنگی نظام در جامعه انتظار می رود به چشم نمی آید.

بازرسی ها و نظارت ها را صرفا متمرکز بر مچ گیری از فاکتور سازی و اختلاس نکنیم. خیلی از هدر رفتن های اموال عمومی در چارچوب موازین رسمی صورت می پذیرید. ببینیم اگر مجموعه ای بود و نبودش فرقی ندارد یا حتی بودنش خسارت بار تر از نبودنش هست فکری اساسی کنیم. بماند که بسیاری از کارکنان نهادهای فرهنگی از نظر ذهنی به مرور تبدیل به فسیل گردیده و دیگر انگیزه لازم برای پیشبرد اهداف مطلوب سازمان را دارا نیستند. وضعیت میشود همین که می بینید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">