اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

روزهای تعطیل

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۵ مرداد ۱۴۰۳، ۰۶:۰۸ ق.ظ

photo_2024-07-25_05-38-48_ndv8.jpg

 

هنوز هم بعضی آقایان مدعی هستند نمازجمعه دستاورد جمهوری اسلامی است. البته جمهوری اسلامی نمازهای جمعه را در شهرهای کوچک و بزرگ گستراند و تقویت کرد اما قبل از انقلاب هم نمازجمعه داشتیم. در همین تهران یک نفر به نام دکتر امامی از طرف دستگاه شاه بعنوان امام جمعه پایتخت انتخاب شد. بعضی مسئولین و مردم در نمازجمعه شرکت نموده و به جان شاه دعا میکردند.

نماز جمعه دستاورد انقلاب نیست، نمازجمعه ای که در خدمت شعائر دین و اهداف اسلام و انقلاب و مردم باشد دستاورد جمهوری اسلامی است.

بعضی ائمه جمعه توانستند با گفتار و رفتارشان در جامعه تأثیر مثبت گذاشته و در شعاع حضور خود آرمانهای انقلاب و اسلام را یک قدم جلو ببرند. بعضی ائمه جمعه هم این سنگر و پایگاه دینی را با سوءرفتار و گفتار خود هدر داده و با تناقض در ادعا و عمل، باندبازی و قدرت طلبی، همنشینی با مفسدان اقتصادی و ... باعث ضربه به باورهای عمومی نسبت به سلامت و تقدس نظام اسلامی گردیدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">