اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

دوباره لارج میشویم!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۱۷ ق.ظ

لباس مردانه سایز سه ایکس لارج (3XL) - پوشاک آنتالیا

 

محمود صادقی گفته است از طرف یکی از نهادها با نمایندگان سابق و ادوار مجلس تماس گرفته شده و آنها را برای ثبت نام در انتخابات پیش رو تشویق کرده اند.

اصلا این اتفاق بعید نیست.

به دو قرینه:

یکی اینکه مدتی است جناب قالیباف اعصاب درست و حسابی نداشته به نقد مستقیم از امور جاری کشور روی آورده و بحث ناپخته و شعاری "حکمرانی نو" را مطرح میکند. او درک کرده است که بعد از از دست دادن کرسی ریاست جمهوری حالا باید با صندلی ریاست مجلس هم خداحافظی کند و دنبال شغل جدید بگردد.

دوم اینکه نظام در سال 92 هم به جبران اغتشاشات 88 و دلجویی از عزیزان آنطرفی، شل کرد و با رد صلاحیت چهره هایی چون باقری لنکرانی و زاهدی و متکی و سعیدی کیا و تأیید صلاحیت عجیب حسن روحانی به رغم سوابق مشکوک امنیتی، راه را برای واگذاری امور به اصلاح طلبان هموار نمود.

به نظر میرسد اغتشاشات سال گذشته باعث شده است نظام در انتخابات پیش رو عرصه را برای مطرودین سیاسی باز نماید. شوخی و جدی به رفقا میگویم اغتشاشات 1401 باعث شد نظام قدر فتنه 88 را بداند. آنجا لااقل یک الله اکبری، یاحسینی و... میگفتند الان جماعت جمع میشوند شعارشان ناف به پایین طرف مقابل است، دخترها هم برای اینکه بگویند از پسرها چیزی کم ندارند با آنها همزبان شده و شعارهای خار مادری را بی توجه به محتوای تحقیرآمیز آن نسبت به جنس خودشان، تکرار میکنند، ته دغدغه شان شده است آغوش رایگان و سلف مختلط، هر تجمعی که داشتند چند تصویر از ور رفتنشان با فلان جای هم بیرون درز کرده است. 88 لااقل طرف دوتا کتاب خوانده بود، برای حفظ ظاهر به نماز جمعه هاشمی می آمد ولو با کفش نماز میخواند، الان طرف کف کرده و هیز می آید وسط معرکه جلوی دوست دخترش خودی نشان بدهد و شب بهتری را پشت سر بگذراند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">