اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

درخواست انصار حزب الله بابل برای آزادی سران فتنه!!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ب.ظ


                    

                                                          بسم الله الرحمن الرحیم

                                          «الفتنةُ اشدُّ من القتل» بقره / 191

فتنه شوم سال88 آنقدر عمیق و دارای ابعاد پیچیده بود که هنوز هم بسیاری از زوایای آن مورد بررسی قرار نگرفته است. از این رواست شخصیتی که بعد از وقوع آن فتنه سیاه تاکنون بیشتر از همه صاحبان تریبون و قلم به این موضوع پرداخته است کسی نیست جز مقتدر مظلوم نظام، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی.

آنچه در فتنه صهیونیستی 88 رخ نشان داد چهره منافقانه برخی از صاحبان زر و زور و تزویر بود که زیر نقاب انقلابی گری و وابستگی ظاهری به حضرت امام (ره) آتشفشان شرارت و خباثت خویش را بر دامنه ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی شعله ور ساختند تا از این رهگذر به قیمت پایمال شدن خون هزاران شهید اسلام و انقلاب، ورشکستگی سیاسی خویش را جبران نمایند.

امت حزب الله و جوانان با غیرت ایران اسلامی در خروش عاشورایی خود مُهر پایانی بر فتنه کور منافقان جدید زدند و این آمادگی را داشتند تا بر طومار حیات ننگین سران فتنه نیز همان مُهر را بنشانند اما به دلیل پایبندی به اصول مقدس نظام ولایی از تنبیه خودجوش آنان پرهیز نمودند. از این بابت سران فتنه، وابستگان و خاندان انان تا نسل های بعد باید خود را وامدار رهبری معظم انقلاب دانسته و هر روز هزاران بار به درگاه خدا سجده شکر به جا آورند که اگر اعتقاد بسیجیان به اصل مترقی ولایت فقیه نبود دودمان آنان را برای همیشه تاریخ بر باد می دادند.

اینک در پرتو روی کار آمدن دولت مدعی اعتدال و با تنفس مصنوعی برخی مردان خاکستری دولت یازدهم، شاهد احیای دوباره نام و یاد فتنه گرانی هستیم که در این سال ها با بهره گیری از رأفت نظام اسلامی در کنج عزلت خزیده بودند و جرأت حضور در جمع مردم ولایت مدار را نداشتند.

فتنه گران به خوبی می دانند که از بدنه اجتماعی برخوردار نیستند که اگر چنین بود یوم الله نه دی روز مرگ فتنه لقب نمی گرفت. از این رو با دعوت از برخی دانشجویانی که گاه به دلیل فساد اخلاقی و توزیع موادمخدر از دانشگاه ها اخراج شده بودند برای ادامه حضور در محیط های علمی درصدد جنجال آفرینی در فضای تحصیلی دانشگاه و توقف رشد چشمگیر علمی کشور هستند. از سوی دیگر روی کارآمدن برخی عناصر بدنام فتنه در مشاغل کلیدی قوه مجریه پیامی جز احیای مجدد فتنه و تلاش دوباره برای از سرگیری ناامنی و نارضایتی اجتماعی ندارد. نمونه یکی از این انتصاب های حاشیه دار، صدر حکم فرمانداری شهرستان انقلابی بابل – به عنوان کانون مرکزی انهدام فتنه در مازندران – به نام یکی از چهره های فاقد صلاحیت و مسئله دار است که به رغم اعتراض پیاپی علما، معتمدین، خانواده های شهدا، هیئات مذهبی و مردم دلسوز این شهر صورت گرفته است.

نیم نگاهی به این رویدادها نشان می دهد دولت یازدهم به موازات تحمل حقارت های مکرر در عرصه بین الملل، به دنبال ابراز وجود و قدرت نمایی در مقابل اقشار مذهبی جامعه و برنامه ریزی برای ایجاد حاشیه و هیجانات اجتماعی است. برداشت معکوس دولت از مفهوم آیه شریفه " اشداء علی الکفار و رحماء بینهم " واضح ترین دلیل بر پوشالی بودن داعیه اعتدال گرایی است. دولت پنجاه ممیز هفت دهم درصدی به اصطلاح راستگویان که بر خلاف وعده های انتخاباتی هنوز برنامه ای جدی برای رفع مشکلات معیشتی ملت ارائه نداده، با کمال تأسف، مانند اسلاف شکست خورده خود که آزادی مورد قبول غرب را از نان شب مردم واجب تر می دانستند، به دنبال فیس بوک بازی و رفع ممیزی آثار مسموم هنری و اصرار بر دفن چند آوازه خوان زیرزمینی و هرزه موسوم به گروه سگ های زرد! در قطعه هنرمندان و سلام و علیک با عروسک سیاه و مؤدب! خیمه امپریالیسم و ... است.

نقد و بررسی رفتار چند ماهه دولت یازدهم و افشای رویکرد ضد و نقیض آن فرصت دیگری طلب می کند. آن چه که در آستانه حماسه ماندگار نه دی از سوی برخی وابستگان و حامیان دولت دامن زده می شود حکایت از برنامه ای منسجم برای تحریف جنایات فتنه گران و مظلوم نمایی و تطهیر آنان دارد که اگر هشدار اهل بصیرت در خصوص این تلاش های شوم مورد توجه قرار نگیرد یک بار دیگر تجربه اهمال در برخورد با آشوبگران تیرماه 1378 در واقعه کوی دانشگاه تکرار خواهد شد. فراموش نکنیم تسامح در مجازات فتنه گران سال 78 نتیجه ای جز احیای مجدد انان در سال 88 به همراه نداشت.

کمترین خواسته حماسه سازان نه دی از متولیان دستگاه قضا محاکمه سران فتنه و اذناب انان به جرم به خاک و خون کشاندن جوانان رشید انقلاب همچون شهیدان غلام کبیری، فیض، ذوالعلی و... بود. تخریب چهره پرصلابت نظام اسلامی در عرصه جهانی که زمینه ساز پیدایش ائتلاف برای اعمال تحریم های جدید برضد مردم مظلوم کشورمان گردید از دیگر خیانت های فراموش ناشدنی فتنه گران است.

دردمندانه باید اذعان کرد که عدم محاکمه سران فتنه به رغم اثبات ادعای دروغ آنان مبنی بر تقلب در انتخابات – که لااقل با روی کار آمدن جریان رقیب اصولگرایان در زمان تصدی همان دولت و همان شورای نگبهانی که از سوی سردمداران فتنه در سال 88 متهم به تقلب شده بودند آشکارتر گردید – نه تنها تنبّهی در انان ایجاد نکرد بلکه باعث جسارت و طلبکاری بیشتر آنان از نظام گردیده تا جایی که بزرگوارانه! بر سر انقلاب منّت می گذارند که از ظلمی که در سال 88 بر آنان روا داشته شده گذشت خواهند کرد!!!

آن چه از شرایط موجود پیداست عزمی برای محاکمه سران فتنه و حامیان و وابستگان آنان وجود ندارد. با این وصف به نظر می رسد دیگر ضرورتی نداشته باشد که سرمایه های ملی و بیت المال مسلمین بیش از این صرف پذیرایی از سران فتنه و اعزام آنان به استخر و آب گرم سرعین! و... بشود. از این رو انصارحزب الله شهرستان بابل از مسئولان امنیتی و قضایی کشور خواهان پایان حصر خانگی سران فتنه است. بی شک دسترسی مردم به عناصر خودفروخته و منافقان خون شام فتنه گر، یک بار برای همیشه تکلیف سران جبهه تزویر را روشن ساخته و از سرنوشت تلخ انان عبرتی آموزنده برای همه جیره خواران استکبار و خائنان وطن فروش تاریخ به نمایش خواهد گذاشت.

این تکلیف را نیز بر همه نیروهای خط مقدمی انقلاب اسلامی در جای جای این سرزمین فرض می دانیم که با حضور مستحکم و باشکوه در سالروز یوم الله نه دی، ضمن زنده نگه داشتن این حماسه بزرگ، بیداری و آمادگی مقتدرانه خویش را به سوداگران نفاق نشان داده و رؤیای شوم احیای خط فتنه را باطل نمایند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

انصار حزب الله شهرستان بابل

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">