اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

حجاب در حجاب!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۲، ۰۴:۴۴ ب.ظ

نظام برنامه خاصی برای مقابله با کشف حجاب و کنترل ناهنجاری های اجتماعی ندارد. فریب این یکسال کش و قوس تصویب لایحه حجاب را نخورید.

مگر پیش از ماجرای مهسا در سالهای گذشته اقدام خاصی برای کنترل وضع حجاب صورت می گرفت؟ روزی بود که به خیابانهای پایتخت برویم و زن کشف حجاب کرده ای را نبینیم؟ این بی برنامگی خودش یک برنامه است. به عبارت دقیقتر، یک نوع شیوه حکمرانی است تا موافقان و مخالفان را در حالت خلسه و سردر گمی نگه دارد، گاهی با بی حجاب برخورد می شود گاهی با آمر به معروف، کسی نمی فهمد آخرش تصمیم و نظر مسئولان چیست؟

درباره طرح صیانت چقدر جنجال شد؟ آخرش معلوم شد طراحان چیزی در چنته ندارند جز فیلتر، که اول از همه خود مسئولان ذی ربط با فیلترشکن وارد شبکه های بیگانه شده و فعالیتشان را ادامه دادند. با این سیاست به طرفداران نظام می گویند که ما تلاشمان را کردیم، به مخالفان نظام هم می گویند آزادی شما را که نگرفتیم. در صورتی که به راحتی می توانند پهنای باند شبکه های غیرمجاز را مسدود کنند و نمی کنند.

قدرت شیرین است و صاحبان آن حاضرند برای استمرار جایگاه و بهره وری بیشتر از چرب و شیرین دنیا به هر برنامه و طرحی متوسل شوند. ملت که به جان بیفتند و نفهمند نظام طرف کیست، کاری هم با پرونده تخلفات فولاد و پتروشیمی و بانکهای خصوصی و اوقاف و ... ندارند و سرشان حسابی گرم نزاع بر سر روسری و بوسیدن در کوچه و سلف مختلط می شود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

حجاب

داستان فتنه

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">