اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

جلسه عمومی مجمع طلاب بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶ ب.ظ


به همت مجمع طلاب و فضلای شهرستان بابل، پنج شنبه هفده بهمن، جلسه ای جهت آشنایی طلاب این شهرستان با کاندیداهای نمایندگی دوره جدید مجمع، بعد از نماز ظهر و عصر در حجره 32 مدرسه فیضیه قم برگزار می شود. ضمن تقدیر از این تصمیم، چند نکته را جهت یادآوری به عرض می رسانم:

یک- مطابق قانون هر کاندیدا برای ورود به مجمع، در شهری می تواند نماینده شود که متولد آن باشد. به منظور رفع برخی شایعات و تقویت اعتماد عمومی، ضروری است کاندیداهای محترم، شناسنامه خود را در جلسه مذکور به رؤیت حاضران برسانند.

دو- تشکیل این محفل، ابتکاری ارزنده است که می تواند باعث پررنگ شدن مشارکت طلاب در انتخابات و آشنایی با وزن و توانمندی حوزوی کاندیداهای محترم بشود. ضمن قدردانی از این اقدام نمایندگان مجمع فعلی، ذکر این سؤال در جای خود بایسته است که چرا تا کنون جلسه ای برای هم اندیشی طلاب و فضلای شهرستان با نمایندگان مجمع شهر خود و شناخت عملکرد آنان تشکیل نشده است؟!

سه- همان طور که پیش از این نیز تأکید شد، ارائه برنامه از سوی کاندیداهای محترم، باید محور جلسه آتی قرار بگیرد. طبیعی است که نمایندگان محترم باید متعهد شوند نسبت به برنامه های وعده داده شده، التزام داشته باشند.

چهار- عدم سازگاری نمایندگان منتخب با یکدیگر، پویایی مجمع را سلب می کند. کاندیداهای ارجمند باید در منظر عموم متعهد شوند که بی توجه به اختلاف سلیقه های طبیعی، به کار و خرد جمعی مقیّد بوده و از تک روی، اناالرجل و کارشکنی در اجرای تصمیمات جمعی نمایندگان برحذر باشند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">