اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

به نفعتان است سر به سر منصف نگذارید!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ

نمی خواهم کارنامه عملکرد سه ساله محمد حسین منصف در شورای اسلامی شهر بابل را در این چند سطر نقد و بررسی کنم.

حسین هم مثل همه اعضای شورا، دارای نکات خوب و برجسته یا اشتباهاتی غیر قابل کتمان است. البته وجه مثبت عملکرد منصف به خصوص در صیانت از اموال عمومی بسیار پررنگ تر و درخشان تر از حجم اشتباهات اوست. شکر خدا حسین منصف برخلاف اعضای شورای بعضی از شهرها، مرتکب خلاف شرع نشده و از این حیث، قطعاً در اولویت حذف از شورا و سلب عضویت نیست.

الان نه به عنوان دوست و برادر دیرین حسین و نه به عنوان منتقدی که گاه چشم بر همه پیوندهای عاطفی بسته و زبان به نقد او گشوده، که تنها به عنوان شهروندی خیرخواه برای مخالفین حسین قصد بیان توصیه ای مجرّب و آزموده را دارم.

آنهایی که طاقت ندارند چند ماه آخر این دوره از شورای شهر را با حضور منصف ببینند و حقد و لجاجتشان را به هر شکل برای سلب عضویت او نشان می دهند حواسشان باشد که حسین منصف چه از ورود به عرصه رقابت های شورای شهر محروم شود و چه نشود به یقین به اسطوره و قهرمانی بدل خواهد شد که می تواند در دور بعدی انتخابات به سادگی، فهرستی از همفکرانش را با حمایت علنی خود راهی شورای شهر نماید.

مردم بابل شور و حرارت این مرد آزاده را در افشای پشت پرده بعضی زد و بندها هرگز از یاد نخواهند برد و صرف ائتلاف نانوشته صاحبان قدرت را دلیل موجهی برای کنار زدن این نماینده شریف خود نخواهند دانست. از نظر جامعه صرف پاکدستی و مردم گرایی، دلیل خوبی برای اعتماد به یک نماینده است و در این فرآیند، اختلاف سلیقه با فلان رئیس و بهمان باند و .... جایگاهی در تصمیم گیری مردم ندارد.

تبدیل شدن "یک حسین منصف" به "نه حسین منصف" در شورای آتی شهر، با مذاق مخالفینش سازگار نخواهد بود و کمترین ثمره آن جمع شدن بساط قبیله نوکیسه عرصه شهر خواهد بود که با استخدام جماعت قلم فروش و تخریب وجهه منتقدین، خواب کرسی بهارستان را هر صبح برای خود تعبیر به خیر می نمایند!

مسئولان امور شهر فراموش نکنند منصف آن زمان که اسیر بود، آزاده ماند؛ اکنون که آزادگی او زبانزد و عبرت همگان است هرگز تن به زیاده خواهی های چپ و راست نداده و همرنگ جماعت میزپرست نخواهد شد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">