اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بلاهت یا نفاق؟

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۰۷:۳۹ ق.ظ

از جشن بالماسکه چه میدانید؟ + تصاویر

 

اعراب منطقه می دانستند نظام نو تأسیس اسلامی در ایران بنا دارد علاوه بر ابستادگی مقابل ابرقدتهای شرق و غرب، اسرائیل جنایتکار را هم عقب براند. با تحریک ابرقدرتها رژیم بعث عراق به ایران نو پا حمله کرد. همه اعراب منطقه با تمام امکانات و نیرو و تسلیحات پشت عراق درآمدند.

الان کشورهای عرب می بینند که ایران در خط مقدم نبرد با صهیونیسم است. اتحادیه اروپا برای ایجاد تنش جدید در منطقه و تحریک همسایگان، سه شرکت هواپیمایی کشورمان را به بهانه انتقال موشک به روسیه و نیز اشغال سه جزیره خلیج فارس توسط ایران! تحریم نموده، کشورهای عرب می روند پای آن را امضا می زنند. همزمان ترکیه نیز که مدعی ضدیت با اسرائیل غاصب است از فرصت نزاع بین حزب الله و سوریه با رژیم اشغالگر قدس بهره برده و گروههای مسلح شورشی در سوریه را با حمایت غرب دوباره فعال ساخته است.

این سطح نفهمی و نفاق واقعاً نوبر است. خون همه کودکان و زنان بی پناه غزه و یمن و جنوب لبنان پای حکام نامرد به ظاهر مسلمان نیز هست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">