اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

با فشار دادن یک دکمه صاحب مدرک تحصیلی شوید!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۲۲ ب.ظ

 

آیا اگر فردی بیست سال کارمند دادگستری باشد و به اقتضای حضور در این دستگاه فوت و فن های قضایی را یاد گرفته باشد کسی حاضر است به او مدرک لیسانس حقوق را بدهد؟

 

آیا به کارگر باتجربه ای که بسیار ماهرانه به رفع مشکلات فنی کارخانه می پردازد مدرک مهندسی می دهند؟

....

حالا قرار است به اعضای شورای شهر به خاطر تجربه و پختگی شان! مدرک تحصیلی بدهند:

سخنگوی شورای عالی استان‌ها از بررسی طرحی در مجلس شورای اسلامی خبر داد که در صورت تصویب آن، هر دوره عضویت در شوراهای شهر و روستا معادل یک مدرک تحصیلی محسوب خواهد شد.

جبار سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران، با بیان اینکه کمیسیون شوراها با این طرح موافقت کرده است، گفت: بررسی یک فوریت آن تا هفته آینده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه چنین امکانی هم‌اکنون برای نمایندگان مجلس فراهم است، اظهار کرد: این درحالیست که شوراها از چنین امکانی برخوردار نیستند.

سیدی با بیان اینکه در انتخابات پیش‌روی شوراها، بحث حداقل مدرک تحصیلی برای نامزدها مطرح است، افزود: به این ترتیب حداقل مدرک تحصیل برای نامزدهای انتخابات شوراها در شهرهای بالای 20 هزار نفر لیسانس و در شهرهای زیر 20 هزار نفر فوق دیپلم است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برخی افراد فاقد این مدارک تحصیلی، طی چندین سال حضور در شوراها و آشنایی با این فرایند کاری، پخته شده‌اند، اما امکان ثبت‌نام در انتخابات آینده را به‌دلیل اعمال قانون حداقل مدرک تحصیلی ندارند.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها افزود: به این ترتیب در صورت تصویب نهایی این طرح، مشکل مدرک برخی اعضای شوراها در کشور حل می‌شود و امکان ثبت‌نام آنها در انتخابات پیش‌رو فراهم خواهد شد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">