اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بابل، سبزه میدان ولایت!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۹ ب.ظ

مبارزه، از کتاب تاریخ بابل، حذف ناشدنی است. آنانی که به اقتضای بی هویتی شان، هویت تازه ای برای دارلمؤمنین جعل می کنند، بدانند، شهر سعیدالعلماء تا ابد پایگاه جهاد با فتنه های اعتقادی، فرهنگی و سیاسی خواهد بود.

حکم تاریخی سعیدالعلمای بارفروش در جهاد با دین فروشی، جلوه ای از دلدادگی امت علوی در تبعیت از مقام ولایت فقیه است که نه آن روز، نه امروز و نه فردا به مذاق منافقان و فتنه گرانی که غایت آمالشان سرسپردگی و وادادگی به اجانب است، خوش نیامده و نخواهد آمد که اگر چنین بود، می گذاشتند تا امروز، بابل را با ماهیت اصیل و مفاخر حقیقی اش بشناسند. نسل پیشین آنان نیز به زعم خود تلاش نمود تا چراغ ایزدافروز غدیر را در صدر اسلام به ورطه خموشی بکشاند؛ اما فالله خیرالماکرین.

مرقد سعیدالعلمای مجاهد، در شب عید غدیریان، میزبان عالم سعید دیگری خواهد بود از تبار منتظران بهار.

آیت الله قائم مقامی، از آن دست عالمان راستینی است که به عهد ازلی خویش با معبود، استوار مانده است؛ چونان که مولای اهل سعادت در توصیفشان فرمود: "خداوند از علما عهد و پیمان گرفته که در برابر شکم بارگی ستمگران و گرسنگی مظلومان سکوت نکنند." (خطبه سوم)

دوشنبه شب، دارلمؤمنین بابل، رایحه ای از بهار حقیقی را استشمام خواهد کرد؛ با طعمی از نارنجستان بهشت که عطر ناب اندیشه غیرت، جهاد و شهادت را به ارمغان خواهد آورد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">