اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

این یادداشت متفاوت را حتما بخوانید:

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


از مهم ترین ویژگی های نظام جمهوری اسلامی را باید رهبری فضلا و دانشمندان و خردمندان در عرصه انقلاب و جامعه اسلامی دانست. 

معمار کبیر انقلاب اسلامی، فقیهی کم نظیر و عالمی عارف و هوشیار بود که با اتکا به ذات مقدس پروردگار، جوانان غفلت زده این مرز و بوم را نعمت بیداری و هویت بخشید و بساط جور مستکبران را از خاک پاک ایران عزیز زدود.


رهبر فرزانه انقلاب،حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نیز فقیهی مسلط به مبانی دین و متفکری زبده و خلاق است که کشتی نظام پویای اسلامی را بارها با توانمندی از گرداب بحران های ریز و درشت به سلامت عبور داد و به ساحل عافیت رسانید.


وجود چهره های علمی نخبه ای چون شهیدان بهشتی، مطهری، مفتح، هاشمی نژاد و ... نیز از دیگر جلوه های زیبای زعامت اهل علم بر جامعه هستند که مبانی نظری انقلاب جهانی اسلام را تا رسیدن به آرمان تمدن نوین اسلامی، ترسیم نموده و راه سعادت بشریت را با الهام از آموزه های مکتب آسمانی توحید، تبیین نموده اند.


خبر انتصاب عالمی وارسته، متفکری خبره و فقیهی زمان شناس و مجاهد به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک بار دیگر مهر تأییدی بر اصالت علم و تقوا و جهاد در قاموس نظام اسلامی بوده و مفهوم بلند "العلماء ورثة الانبیاء" را تحققی دوباره بخشیده است.


به اقشار مختلف جامعه، حق می دهم که با توجه به تواضع و وارستگی مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی حفظه الله-  شناخت چندانی از شئون علمی و عملی این فقیه مجاهد و گمنام نداشته باشند.

جالب است بدانید، بسیاری از روحانیون وشخصیت های طراز اول و شهیر کشور از شاگردان و تربیت شدگان علمی و معرفتی استادی  چون ایشان هستند.ایشان تنها دانش آموخته ای است که اجتهاد کتبی در عنفوان جوانی از مکتب عالم متفکر و مصلحی چون آیت الله العظمی شهید سید محمد باقر صدر را در جریده افتخارات خود جای داده است.

وجهه علمی و اجتهادی کم نظیر ایشان در طرح و ابداع نظریات عمیق، در حوزه های مختلف علوم اسلامی را میتوانید با تحقیق پیرامون آثار مکتوب معظم له تا حدودی بشناسید.


بعد سیاسی اجتماعی این فرزانه دوران را در سابقه ریاست بر مجلس اعلای شیعیان و جانبازی ایشان در مصاف با دژخیمان بعثی در سیاهچال های رژیم گذشته عراق بجویید و تقوای این مرد بزرگ و ناشناخته را در بی اعتنایی اش به زخارف دنیا جست و جو نمایید؛ چنان که هیچ گاه مسبوق نبوده که مرجعی صاحب رساله و فتوا، به معرکه دیوان سالاری قدم نهاده و متواضعانه، بار هدایت مسندی بر زمین مانده را به دوش بکشاند.


فارغ از هر نوع شعارزدگی و ادعا، آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی را باید مصداق واقعی و کامل اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط در فضای سیاسی کشور دانست. حق گرایی این عالم زمان شناس، همواره ورای همه فرقه گرایی ها و باندبازی های سیاسی و جناحی قرار داده است.


مقام معظم رهبری که از دیرباز، بر شئون علمی و عملی و مدیریتی این فقیه بزرگ تاریخ شیعه اشراف داشته اند با درایت خویش حکم به ریاست معظم له بر منصب یکی از مهم ترین ارکان تصمیم گیر نظام اسلامی صادر نموده و این ذخیره فقاهت و مدیریت را در جایگاه مستشار عالی خویش و گره گشای مشکلات و تدبیر امور نشاندند، 

چنان که پیش از این نیز ریاست قوه قضاییه و همچنین ریاست هیأت عالی حل اختلاف بین سران قوا در ید درایت ایشان قرار داشت.


اینجانب به سهم خود انتخاب خجسته مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی را به عنوان ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفته و از صمیم قلب برای این پرچمدار خطوط مقدم جبهه جهانی اسلام، آرزوی توفیق روزافزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستارم.


والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته


عبدالحسین بابایی،

نماینده مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی در

 دیار سبز علویان 

مازندران

 ۲۴/۵/۹۶

🔴🔴🔴


🌸🌿🍂🌴🍁🌴🍂🌿🌸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">