اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

این نوع ارتباط حلال است آیا؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱ ق.ظ

وسوسه | فلسفه واژه وسوسه چیست؟ | دلایل وسوسه | کلینیک اعصاب و روان راه احیاء

 

چندی پیش خانمی مجرد که سنی از او گذشته بود پرسید:

من چند سالی است که در فضای مجازی به خصوص شبها به دایرکت مردها و پسرها می روم و به بهانه های مختلف مثل بحث سیاسی و ... سر صحبت را باز میکنم. استیکرها و عباراتی که به کار میبرم،  (عشوه گری و...) بعد از مدتی در آنها این برداشت را ایجاد میکند که لابد منظوری دارم. بعضی هایشان آدمهای سنگینی هستند و چیزی نمی گویند اما بعضی های دیگر خوششان می آید و نزدیکتر و صمیمی تر میشوند و نهایتا درخواستی که مدنظرشان هست را مطرح میکنند.

این موقع است که من بلافاصله توی ذوقشان میزنم، جواب رد میدهم و آنها را به عفت و سر به زیری و پاکی دعوت میکنم!!

این کارم از نظر شرع اشکال دارد؟

من که واقعا گمان میکردم در مقابل دوربین مخفی قرار دارم با تعجب علت این کارش را سوال کردم. گفت:

دو هدف دارم. یکی اینکه آن پسر و مرد مجرد یا متاهل یاد بگیرد در فضای مجازی دنبال زنان و دختران مشکل دار نگردد و کلا هیز نباشد! دوم اینکه به خودم هر بار ثابت میکنم که آدم پاکی هستم و نجابتم را حفظ کرده ام!!

منتظر جواب بود.

کمی فکر کردم و گفتم: به نظرم یک علت سومی را جا انداختی. تو بابت شرایطی که در آن به سر میبری عطش بحث و صحبت با جنس مخالف را داری و با این کار به نوعی خودت را هم تخلیه میکنی.

این کار تو قطعا درست نیست. تو ممکن است در وسوسه کردن یک جوان موفق باشی و او را درباره خودت به اشتباه بیندازی اما معلوم نیست در اصلاح و نصیحت او هم موفق عمل کنی. از کجا معلوم جوانی که تحریک شد و هزاران تصویر را این مدت از ارتباط فرضی با تو در ذهن خودش ساخته و پرورش داده و در طول شبگردی های مجازی تو قوای جنسی اش تحریک شده، به گناه نیفتاده باشد؟ از کجا معلوم بعد از قطع ارتباط تو برای اطفای آتشی که در دامان غرایزش انداختی دنبال ارتباط با دیگری نرود؟

یک حرف دیگر را رویم نشد به او بگویم. دلم میخواست بگویم: تو قطعا دیوانه ای و به روانپزشک نیاز داری. به یقین جایی از زندگی ات بدجور احساس تحقیر کرده ای که گمان میکنی دیگران را لب آب ببری و تشنه برگردانی، غرور و رضایت و شخصیت به دست می آوری. انتقام شکست و ناکامی ات را از جوان مردم نگیر.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">