اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

از وام یک میلیون تومانی دولت چه می دانید؟

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۲۵ ب.ظ

 

هنوز کسی نمی داند وام یک میلیون تومانی که قرار است با سود چهار درصد در اختیار مردم قرار بگیرد پول نقد است یا اعتبار خرید کالا و اگر اعتبار است از همه فروشگاه ها امکان خرید وجود دارد یا فقط می توان از فروشگاه های وابسته به دولت خرید کرد که تجربه بسته های معیشتی گذشته نشان می دهد این فروشگاه ها اغلب بارهای بنجل و گاه غیر ضروری را در دسترس خریداران قرار داده و مایحتاج مطلوب را مشمول بن خرید نمی دانند.

بماند که اگر فرضیه آخر درست باشد با توجه به هراس مردم از تأخیر در خرید که با وجود نوسان قیمت ها و صعود بهای ارز منجر به کاهش قدرت خرید آنها خواهد شد متأسفانه شاهد هجوم جمعیت به فروشگاه های دولتی و تشکیل صف های طولانی و اعصاب خورد کن و تحقیرآمیز خواهیم بود.

امیدوارم دولت از تجربه توزیع بسته های معیشتی عبرت گرفته و مثل گذشته، مردم ایران را مضحکه دست رسانه های بیگانه قرار ندهد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">