اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

آب و گل

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱ ب.ظ

تجمع دانشجویان انقلابی در اعتراض به انتخابات ریاست اتاق بازرگانی

 

روز گذشته تعدادی از دانشجویان بسیجی با تجمع مقابل ساختمان اتاق بازرگانی نسبت به برگزاری انتخابات غیرقانونی آن اعتراض نمودند.

اعتراضات متعدد نسبت به غیرقانونی بودن انتخابات مذکور بیش از دو سه ماه است که جریان دارد. همه مسئولان هم بر غیرقانونی بودن آن مهر تأیید زده اند.

اما

کاش در مملکت چیزی به نام مجلس داشتیم

کاش دادستان داشتیم که مدعی العموم واقع می شد

کاش وزارت اقتصاد داشتیم پیگیری می کرد

کاش سازمان بازرسی و ...داشتیم

برادر من! چرا قبول نمی کنید که سر کارید؟ مسئولانی که مدعی هستند به سوت زنی و گزارش تخلف جایزه می دهند در مقابل این تخلف آشکار ترک فعل می کنند. یک نظام حاکمیتی زمانی مستقر می شود که نظم و قانون در آن به مرحله اجرا در بیاید. 

الان نه مقابل قانون شکنی در حوزه عفاف و حجاب اقدامی می شود نه در رسیدگی به تخلفات دانه درشت هایی مثل بانک آینده و پتروشیمی میانکاله و فولاد مبارکه و شرکت مخابرات و بانک دی و ...  مسئولین همین که هستند و حقوق می گیرند خیالشان راحت است و فکر میکنند حکومت اسلامی یعنی همین که ما در منصب باشیم. و جالب این که به منتقدان خود اتهام ضدیت با نظام اسلامی می زنند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">