اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

صادقانه ای برای زن، زندگی، آزادی!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۰۴ ب.ظ

 

چرا تو هر چه عریان تر باشی محبوب تری و مرد هر چه پوشیده تر، با شخصیت تر؟

مرد اگر یکی دو دکمه از یقه پیراهنش باز باشد می گویند لات شده، عوضی است، اگر مهمانی و مجلسی رسمی باشد که اصلا می گویند طرف ادب را رعایت نکرده و فرهنگ ندارد؛ اما برای زن

انگار هر چه یقه بازتر باشد و حتی چند سانتی از سینه اش پیدا، پسندیده تر است! تشویق و تحسینش هم میکنند همان مردها که ماشالا چه خوشگل شدی امشب!

مرد جرات دارد با شلوار کوتاه در یک مراسم رسمی برود؟ ایران را نمی گویم هر جای عالم را دوست داری تصور کن، همان جاهایی که بیشتر از همه شعار آزادی میدهند. اما برای زن هی دامنها را کوتاه تر می کنند، اصلا زنی که مینی ژوپ بپوشد، کشاله رانش نمایان باشد کار شایسته ای انجام داده و لایق توجه بیشتر است. از جانب چه کسی؟ از جانب همان مردانی که لباس هم جنس خودشان کامل و پوشیده نباشد، به خشم آمده و ادب و نزاکتش را زیر سوال میبرند.

مرد با آستین حلقه ای برود داخل یک مهمانی و مراسم رسمی؟ توهین محض است در همه جای دنیا؛ اما باز هم این زن است که زیر بغلهایش را نمایش بگذارد احترام میبیند البته با چاشنی لبخند شیطنت آلود و پیروزمندانه و گاه چشمکی مخفیانه که بین مردها رد و بدل میشود.

طراحی لباس های ورزشی مرد و زن هم در همه جای دنیا متفاوت است. غیر از کشورهای اسلامی، لباس ورزشی زن معمولا کوتاه تر و چسبان تر از لباس مردان است. چرایش را دیگر خودتان فهمیده اید.

یک لحظه فکر کن چرا همین مردنماهای پوشالی شهوت زده برای دهها ظلم و بی عدالتی و بی قانونی که بارها در کشور اتفاق افتاده، از بی عدالتی در آموزش تا شکاف طبقاتی و رانت و اختلاس و تبعیض و... به خیابان نیامده و اعتراض و اغتشاش نمی کنند؛ اما برای آنکه زن بی حجاب باشد، حاضرند به هر کاری دست بزنند؟ چرا مطالبه اول خود را در فتح و کشف حجاب زن می جویند؟ چرا یکنفر از مردان معترض به حجاب، (حجابی که هم برای مرد و هم برای زن اجباری است) شلوارش را در نمی آورد آتش بزند؛ اما کلی دست و جیغ و هورا نثار میکنند برای زن یا دختری که به اسم اعتراض، رو سری اش را بردارد یا چند دکمه از لباسش را باز کند و اصلا مثل همان زن بدکاره عریان شده و جولان بدهد؟!

الان دقیقا چه کسی دارد به آزادی می رسد؟ زن یا آن مرد چشم چران؟

اسلام می گوید: زن، زندگی، آزادی یعنی آزاد از قید هوسرانی و در امان از نگاه هیز مردان، با کرامت و شخصیت و حرمت زندگی کن.

آنها می گویند: زن، زندگی، آزادی یعنی زن باید ابزاری باشد برای آنکه ما آزاد زندگی کنیم و خوش باشیم.

با جماعتی طرفید که زن را هر چه برهنه تر باشد بهتر می دانند و  برای آزادی و لذت خود دم از حقوق زن می زنند؛ وگرنه همین زن دهها حقوق پایمال شده داشته باشد و هر جای جامعه نادیده انگاشته شود و قانون و پشتوانه ای نداشته باشد، کمترین صدایی از همین پسرکهای تنبان شل باد شده مجازی، برنخواهد خواست.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

حجاب

مشتاقی نیا

مطالبه گری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">