اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حاشیه ای بر حاشیه سازی هیأت رزمندگان بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹، ۰۶:۲۸ ب.ظ

کمترین اتهام هیأت رزمندگان در دیدار شبهه ناک با دو تن از مسئولان حاشیه دار شهر بی سلیقگی و فقدان بصیرت است.

هر چند منتقدان معتقدند این کار با توجه به توصیفات و تیترهای حماسی! رسانه های بودجه خور شهرداری نوعی حمایت از میز متزلزل مسئولان شهری است؛ اما دوستان هیأت مذکور در پاسخ به تماس های اعتراضی شهروندان عنوان می دارند که این جلسه به منظور تجلیل از بعضی مدافعان حرم از پیش برنامه ریزی شده بوده و ربطی به حواشی ناتمام اخیر ندارد.

دقت فرمودید؟ این دوستان از قبل به منظور تجلیل از بعضی مدافعان حرم به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها با پای خودشان به دفتر مسئولان رفتند و این تواضع درس آموز در قبال مسئولان را به گونه ای پیش بردند که حتی در قبال سوءاستفاده رسانه های وابسته هم حاضر به صدور بیانیه و ادای توضیحات نیستند!

حرف هایی که باید در این باره زده می شد را دوستان بیان کرده اند. مردم به نیکی می دانند هیأتی به نام رزمندگان از نظر ساختار و هویت، متفاوت از هیأت های مذهبی مرسوم محلات شهر است و بودجه آن را هم معمولا خدا می رساند! این جماعت نماینده قشر وسیع رزمندگان بی ادعای شهرستان نیستند و قطعا رویکردهای این عزیزان نباید به پای نیروهای ارزشی و ایثارگران بی نام و نشان این دیار نوشته شود. خود این دوستان نیز با توجه به سن و سالی که دارند باید تدبیر بیشتری به خرج داده و سرنوشت خود را با سرنوشت مدیران موقت گره نزنند.

این روزها و هفته ها سوژه ها و مسائل مهم تری در پیش داریم که معطلی بیشتر در این واقعه تلخ، جائز به نظر نمی رسد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

بابل

بابل دارالمومنین

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">