اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

یک نمره منفی به دادستان بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۶ ب.ظ

دستور دادستان بابل به منظور احضار و تشکیل پرونده برای یکی از فعال ترین چهره های موثر و خط شکن جبهه انقلاب در بابل به دلیل انتقاد از عملکرد سوال برانگیز دادیار یکی از شعب دادگستری باعث تحیر همه کسانی شد که باور داشتند ایشان برخلاف بعضی مسوولین قبلی، تحمل نقد را داشته و قدردان حضور و فعالیت نیروهای ارزشی است.

در حالی که فضای مجازی و حقیقی بابل گاه جولانگاه عناصری خودباخته و اوباش سیاسی است حساسیت نسبت به نقد دوستانه و سازنده یک نیروی ارزشی منافی رویکردهای جدید قضایی در تقویت جبهه انقلاب تلقی می گردد.

گفتنی است در ادوار گذشته نیز دادگستری بابل در برخورد با نیروهای مومن خاطرات بدی از خود بر جای گذاشت که گاه منجر به واکنش میدانی جوانان حزب الله شهر گردید.

انشالله به زودی نمایندگانی از فعالین متعهد و انقلابی بابل گلایه از این اقدام عجیب دادستان را به صورت حضوری به ایشان منتقل می نمایند.

امیدوارم دست دوستی مسوولان نهاد قضا که به سمت نیروهای عدالتخواه دراز شده از سر صداقت بوده و با تدبیر لازم از حاشیه سازی جدید برای دارالمومنین ممانعت بعمل آید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">