اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

باد و بادکنک!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ق.ظ

شما از خواندن این جمله چه برداشتی می کنید:

تحریم بانکی فقط یک اقدام و یک خبر در خبرگزاری ها نیست. تحریم بانکی یعنی مرگ کودکان ایران به خاطر ممنوع شدن فروش دارو.

این عبارتی است که این روزها اغلب سلبریتی های دلسوز و همسنگ مردم! به صورت هماهنگ و بی کم و کاست در صفحه شخصی شان منتشر و تکرار می کنند.

فرض کنید روز عاشورا کسی گوشه ای ایستاده باشد و معرکه را تماشا کند و بعد ناچ ناچ کنان بگوید:تشنه نگاه داشتن کودکان کار خوبی نیست!

باز صد رحمت به آن تعبیر معروف شهید آوینی از دسته عزاداری روشنفکری که راه می افتند و دم می گیرند:مسیو یزید مستر حسینو کشته

و دسته دوم در پاسخ آن ندا سردهند که:چه اشتباهی کرده، چه اشتباهی کرده!!

برادر و خواهر پاستوریزه سلبریتی!

ممنون که وقتی موضع سیاسی می گیری مراقبی خدای ناکرده خط اتوی لباست به هم نریزد!

فقط تو را به آن داعیه آزادگی که پشت نقابش پناه گرفته ای قسم مشخص کن چه کسی عامل تحریم و بالطبع فقدان دارو برای نجات جان کودکان سرطانی است؟ ما یا آمریکا؟

چه کسی کودکان تشنه صحرای کربلا را از آب دور نگاه داشت؟ حسین یا یزید؟

آدم حتی اگر جنسیت خنثی هم داشته باشد دنبال آن است که تکلیف خودش را مشخص کند چرا که بیشتر از همه روح و روان خودش در رنج و عذاب است!

اگر مخاطب این اظهار نظر یکدست سلبریتی ها در اعلام تحریم بانکی و عواقب آن جمهوری اسلامی است که باید مشخص کنند حد یقف باج خواهی آمریکا و اذنابش تا کجاست و ما باید دقیقا تا کدام مرز اعتقادی یا انسانی و فطری و حتی مادی از راه خود و منافع ملی عقب نشینی کنیم که آنان از زیاده خواهی خویش دست بردارند؟

و اگر مخاطب پیام فوق، آمریکا و یا مثلا افکار عمومی دنیاست که بهتر است عبارت انگلیسی این جمله نیز در ذیل آن ثبت می شد و به عامل این رفتار غیرانسانی اشاره می گردید.

این که آیا اتاق فکر جریان سازی رسانه ای حامی گفتمان تسلیم و ذلت که سابقه تحمیل و بزک کردن ننگنامه برجام را در پیشینه خود دارد باز هم سلبریتی ها را به خط کرده و قرار است با بهره گیری از ظرفیت خبرسازی و اغواگری آنان ترکمنچای دیگری را به تاریخ این مرز و بوم تحمیل کند تحلیل قابل اعتنایی است؛ اما فارغ از این نگاه، سلبریتی های پر ادعا که خودشان با تبلیغات جانبدارانه انتخاباتی شان در به وجود آمدن وضع امروز نقشی انکار ناشدنی دارند در خلوت خود تامل کنند و ببینند برای جلب اعتماد و اثبات صداقتشان در وطن دوستی چه سابقه پر افتخاری در حمایت از پیام حق انقلاب اسلامی و خون شهدای این آب و خاک دارند؟ بر اساس کدام منطق، نظامی که برآمده از آرمان سرخ شهدا و مستضعفان و عدالتخواهان است باید متاثر از هیاهو و مطالبه کسانی باشد که گاه کمترین نسبتی با آرمان ها نداشته و در بحبوحه خطر و بزنگاه غیرت و مردانگی به چشم نمی آیند؟

هیچ اسطوره ای در هیچ مکتب و آیین و تاریخ و جغرافیایی از کنج ویلا و روی پر قو به قهرمان مردم تبدیل نشد.


نظرات  (۱)

  • خرید روسری
  • عالیه وبلاگتون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">