اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

پیرامون کاندیداتوری حسین بیژنی در انتخابات مجلس

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۵۲ ب.ظ

از بدو ورود حسین بیژنی، بازنشسته وزارت دفاع، در عرصه های اجتماعی و رسانه ای شهرستان بابل یعنی حدود چهارسال پیش مشخص بود که قصد وی، حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی است که بنا به دلایلی به این دور از رقابت های پیش رو موکول شد.

حسین بیژنی، شهردار سابق بابل، مثل هر شهروند دیگری حق دارد در هر انتخاباتی که دلش می خواهد ثبت نام کند و مردم هم حق دارند بنا به تشخیص خود درباره انتخاب او تصمیم بگیرند.

تا این جای مسأله، راقم این سطور خود را محق اظهار نظر نمی داند.

اما اینکه زمزمه هایی شنیده می شود که طیفی از اصولگرایان، معتقد به حمایت از او در فهرست نامزدهای اصولگرای بابل هستند در واقع سخنی نزدیک به شوخی و طنزی تلخ است.

صرف استخدام آقازاده هایی از چهره های شاخص یک جریان، خرید هنگفت از فلان مغازه برای کارکنان مجموعه، یا اطاعت امر در تأمین دستورات مالی فلان حاج آقا و دامادش به هیچ وجه دلیل کافی برای اثبات گرایش سیاسی یک فرد نیست که این نوع رفتارها بارها در تعامل با جناح رقیب نیز دیده شده است.

طبیعی است کسی که مسند شهرداری را سکوی پرشی برای جلوس بر کرسی مجلس بداند از همه ظرفیت ها برای همراه سازی افراد صاحب نفوذ در جناح های مختلف بهره می گیرد.

درباره گرایش های سیاسی و دیدگاه های نامطلوب فرهنگی شهردار سابق بابل بارها این حقیر و بسیاری از دوستان جوان اهل قلم و دلسوخته مطالبی را به رشته تحریر درآورده اند. در این خصوص به بعضی از دوستان تصمیم ساز اصولگرا تأکید می شود فارغ از منافع تجاری و اقتصادی، با حوصله و تحقیق بیشتر، مجموعه سوابق، گرایشات و باورهای سیاسی این نامزد احتمالی را با ملاک های ارزشی و آرمانی جریان مدعی اصولگرایی محک زده و از اتخاذ هر نوع تصمیم احساسی که به یقین منجر به تقابل طیف جوان حزب الله خواهد شد، اجتناب نمایند. باقی حرف ها بماند انشاءالله شفاهی و حضوری. والسلام.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">