اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تذکر دوستانه به مسئولان دادگاه ویژه

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ب.ظ

ببین، عزیز دل من در دادگاه ویژه روحانیت، دقت کن!

اگر قرار باشد کسی از کسی شکایت کند خودش عقل و اراده وعرضه اش را دارد که بلند شود برود دادگاه و شکایتش را طرح کند. این که شما نیرویی که از بیت المال حقوق می گیرد را موظف کنی دوره بیفتد پیش این مسئول و آن مسئول و بگوید که چه نشسته اید یک نفر مطلبی نوشته یا حرفی زده و اسب شما را یابو خوانده است، نمی خواهید شکایت کنید؟ هر عنوانی که ساختار اداری شما برای این کار قائل باشد معنایش می شود پرونده سازی و تشویق به شاکی تراشی.

اگر شما بیکارید و می ترسید وقت اضافه و کمبود پرونده باعث شود خدای ناکرده حقوقی نا به حق دریافت کنید می توانید یک بار هم محض رضای خدا وارد فضای مجازی شده و در میان ده ها هزار گروه مجازی معاند به دفاع از انقلاب و مبانی اسلام بپردازید.

اگر خدای ناکرده گمان می کنید که با خودشیرینی و پرونده سازی و ذبح جوانان حزب اللهی می توانید لبخندی بر لب فلان آدم صاحب نفوذ نشانده و فردا پس فردا سری میان سرها بلند کنید که باید بدانید کسی با فروش آخرتش به جایی نخواهد رسید.

اگر طلبه های حزب اللهی را مانع کار خود می دانید مرد باشید و بگویید تا تکلیفتان را یک بار برای همیشه روشن نماییم.

بینی بین الله سر تاپای بعضی ائمه جمعه و دامادهایشان یا رییس فلان اداره و ... چند می ارزد که شما به همین راحتی حاضرید معدود جوانانی که عمر و هزینه و اعصابشان را بی هیچ چشمداشتی وقف اسلام و انقلاب کرده اند پیش پای آنها ذبح کنید؟ فردا پس فردا اگر دوباره مملکت با بحران مواجه شود همین حضرات نورچشمی نفت خور با آقازاده ها و دامادهایشان می دوند دنبال سوراخ موش و باز همین شیربچه های پاپتی مکتب خامنه ای هستند که می آیند و جانشان را کف دست می گیرند و پای خون شهدا می ایستند.

به خودت بیا برادر من. دنیا ارزش بی وجدانی ندارد.

تکمله: دادگاه ویژه روحانیت مثل هر نهاد و مجموعه دیگری کارکنانی دارد از همه نوع تفکر و گرایش خوب و بد و به یقین اشتباه و غرض ورزی چند نفر از نیروهای یک نهاد را نمی توان به پای همه آن نوشت. با روی کار آمدن جناب آقای رئیسی در دادگاه ویژه، این نهاد انقلابی تا حدود زیادی جایگاه اصیل خود در حفظ سلامت حوزه و تقویت جبهه انقلاب را بازیافت و بسیاری از مشکلات آن برطرف شد. اندک معضلاتی همچنان در این مجموعه به چشم می آید که امثال من ولو به قیمت زندان و ... باید هزینه اصلاح آن را تقبل نماییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">