اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تشکر از امام جمعه بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵ ب.ظ

بر خودم لازم می دانم از موضع انقلابی امروز امام جمعه بابل در خصوص برگزاری کنسرت تشکر کنم.

متأسفانه از صدا و سیما تا ارشاد و شهرداری و ... دیگر مجموعه های فرهنگی مدت هاست که درصدد تبدیل موسیقی به عنوان نیاز و خواسته اصلی مردم هستند و این مسأله البته در راستای ایجاد غفلت و سرخوشی کاذب نسبت به حقایق عالم خلقت و زدودن اصالت های فطری است.

هنر تا زمانی ارزش تلقی می شود که بیدار کننده و رشد دهنده بشر باشد.

حقیقت امر آن است که اصرار بیش از حد بر گسترش موسیقی در قالب برگزاری کنسرت و آلوده نمودن جامعه به فضاهای هیجانی و مختلط و محرّک و وسعت بخشیدن به دامنه گناه و هرزگی، یک ترفند سیاسی و مخدر در جهت حقیقت زدایی و ایجاد حاشیه امن برای سیاست بازانی است که بقای ثروت و قدرت و استمرار چپاولگری و زیاده خواهی خود را در تباهی و غفلت مردم می دانند.

هیچ کس با موسیقی مخالف نیست؛ اما قرار دادن موسیقی به عنوان مطالبه و نیاز نخست جامعه، دروغی فاحش به منظور فراموشی اولویت های واقعی زندگی مردم است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">