اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

از پای فتاده، سرنگون باید رفت ...

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ق.ظ

برای محمدحسین طبرستانی راد

همان خدایی که نه پول و شهرت و مقام و نسب که "تقوا" را معیار قرابت انسان ها به خود دانست برای آن که عده ای، کنج عافیت و کهف اعتکاف خویش در پستوی انزوا و راحت طلبی را به حساب تقوای خود نگذارند فرمود: "فضّل الله المجاهدین علی القاعدین اجراً عظیماً"

جنگ فقط یک جلوه از عرصه هایی است که دمیدن شیپور آن، مرد را از نامرد جدا می سازد. هر جا که میدان امتحان برای اثبات صداقت مومنان گسترده می شود، عَلَم سرافرازی، تنها به دست کسانی به اهتزاز درخواهد آمد که فراتر از ادعا و ژست و عکس و بیلان کار و جنجال و هیاهو، با پای اراده به کارزار خدمت و مجاهدت قدم بگذارند.

محمدحسین طبرستانی راد از آن دست مومنان با صداقتی است که بی هیچ داعیه ای، در ساعات نخستین وقوع زلزله، در حالی که هنوز خستگی ناشی از راه اندازی و مدیریت یکی از بزرگ ترین موکب های اربعین را از تن به در نکرده بود، سر از پا نشناخته به معرکه امداد و خدمت به زلزله زدگان استان کرمانشاه شتافت و تا امروز نیز به رغم توفیق ساخت چند خانه مسکونی و رفع نیازهای اولیه مردم محروم این خطه، با شور و شوقی وصف ناپذیر به تلاش خود ادامه می دهد.

جوان بسیجی و هیأتی بابلی، برخلاف سلبریتی های پرادعا و بعضی مدعیان شعاری عرصه فرهنگ و هنر که هر موضوعی حتی آوار گی و یا نیاز هموطنان را نیز ابزاری برای جلب توجه و کیسه دوزی و فرصت طلبی خویش قرار داده و البته در بزنگاه کار و تلاش و خدمت به ناگاه از دیده ها محو می شوند، عرصه بی منتهای گمنامی را بر گرد و غبار خودنمایی مردنماهای عرصه مَجاز ترجیح داد و بار دیگر ثابت کرد که در میدان جهاد فی سبیل الله و حضور در خط مقدم مبارزه با فقر و مصیبت و دستگیری از محرومان و پابرهنگان، باز هم بچه های مخلصی پیشگام هستند که از سر خوان عنایت اباعبدالله علیه السلام و محفل نورانی اشک و روضه برخاسته اند وگرنه شیفتگان آنتالیا و خوشگذران های ویلانشین و دلدادگان شهوت و شهرت را بضاعتی جز غرولند و شبهه اندازی و تمسخر مرام حق، نیست و نخواهد بود.

درود خدا و شهیدان راه خدا بر محمدحسین طبرستانی و محمدحسین طبرستانی ها که قول و فعل خویش را بر طریقت "یریدون وجه الله" استوار ساخته و لبخند رضایت معبود را به لنز نزدیک بین دنیا خواهان و میزپرستان، رجحان داده اند.

تکمله:

ذکر سبوحٌ قدوس حزب الله، خشت خشت عمارتی است که سایه سر ایتام و مستضعفان و محرومان قرار می گیرد و البته بنای رفیع آن سر به آسمان رستگاری می ساید. وادی "نور"، وادی حق و حقیقت است و جهاد فی سبیل الله، ثمره درک و وصول آن. راهیان "نور"، در واقع وصف شیداییانی است که به برکت قدم هایی که در راه "عمل" به حق بر می دارند، چتر ولایت الله را بر سر خود می گسترانند؛ الله "ولیّ" الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی "النور". گروهان جهادی مسلم، بنا دارد نوزور 97 زائران شهدا را برای ارائه خدمات فرهنگی و جهادی، میهمان زلزله زدگان استان کرمانشاه کند و مشق شهید گونه زیستن را بیاموزد و بیاموزاند. بر و بچه های بسیجی بابل و شهرهای دیگر، می توانند با کاروان محمدمهدی آقاجانی و بچه های گروهان مسلم خودشان را به محمدحسین طبرستانی و دیگر خط شکنان جهادگر برسانند. هر که دارد هوس کرب و بلا، بسم الله.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">