اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

درباره مرگ سیدامامی

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ب.ظ

انگیزه ای برای دفاع از عملکرد قوه قضاییه یا مدیریت زندان ها ندارم.

قضاوتی هم درباره این که سید امامی، جاسوس بود یا نه ندارم.

ولی نمی توان باور کرد نظام یک متهم جاسوسی را به قتل برساند. در کشور ما تا کنون جاسوس ها و یا متهمین به جاسوسی بارها دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفته اند. یک متهم در پرونده جاسوسی آن قدری برای دستگاه امنیتی ارزش دارد که برای تخلیه اطلاعاتی بیشتر از جان او حفاظت کنند.

بنابراین قتل سیدامامی قابل قبول نیست.

این که بگوییم او بر اثر شکنجه خودکشی کرده نیز قابل باور نیست. پیکر مرحوم در اختیار خانواده و دوستانش قرار گرفت و اگر آثاری از شکنجه بر بدن او دیده می شد در عصر حاکمیت رسانه، تصویری از آن به راحتی به اقصی نقاط عالم منعکس می گردید.

او یا جاسوس بوده و از ترس لو رفتن اطلاعات بیشتر و فرار از تحمل بی آبرویی، خودکشی کرده و یا این که خودش را بی گناه می دانسته با این حال تحمل بررسی پرونده و اثبات بی گناهی اش را نداشته که در این فرض، با توجه به حرمت شدید خودکشی، از نظر ایمان و اعتقاد به خدا سست و پوک بوده است.

مسئولین بازداشتگاه ها، زندان ها و نهادهای قضایی و امنیتی هم البته باید حواسشان را جمع کنند که با توجه به برتری رسانه ای دشمن، از سلامت متهمین مراقبت بیشتری به عمل آورده تا زمینه تخریب وجهه نظام فراهم نیاید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">