اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

هنر برتر از گوهر

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ق.ظ

oac3_photo_2017-05-10_00-55-49.jpg


همایش دفاع از حریم خانواده و حمایت از حجاب و عفاف در بابل هم مثل شهرهای دیگر کشور برگزار شد که به نوبه خودم از عزیزان بانی این برنامه تشکر می کنم. در دوره ای که به نظر می رسد بسیاری از مسئولان نظام حرکت در مسیر اشاعه معروف را منافی حفظ صندلی خویش می دانند، امیدوارم برنامه های فرهنگی به منظور ترویج مقوله حجاب و عفاف از سوی گروه های مستقل مردمی، محدود به یک روز و یک هفته نبوده و با انسجام نیروهای کارآمد ومتدین در طول سال با اجرای انواع طرح های جذاب فرهنگی ادامه پیدا کند.

یک نکته کوچک و دوستانه را درباره پوستر این همایش عرض می کنم که امیدوارم مورد توجه مسئولین امر قرار بگیرد.

فازغ از نشان دادن دو فرزند در پوستر مربوط به خانواده متدین ایرانی که البته بهتر بود سه فرزند  را به تصویر می کشیدند، شمایل مرد خانواده که روی پیراهن خود جلیقه پوشیده با زمان برگزاری همایش که در فصل گرم تابستان است تناسب ندارد.

این پوستر این گونه که پیداست از آرشیو طراح کپی شده است. مخاطب با دیدن این طرح در ضمیر خود ممکن است احساس کند مسئولانی که حتی برای تصویر پوستر همایش هم به خود زحمت یک کار مناسب و جدید را نداده اند برای حضور او در همایش نیز احترام و اصراری قائل نیستند.

ناگفته پیداست که دقت در ظرافت های هنری و تبلیغاتی، اثری غیر قابل انکار در جذب مخاطب خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">