اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

یک نظر کاملاً شخصی درباره نامزدهای شورای بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۱۷ ق.ظ

در این چند روز دوستانی تماس گرفته و یا پیغام داده و نظر حقیر را درباره حمایت از نامزدهای شورای اسلامی شهر بابل جویا شده اند. البته می دانم بیسیاری از دوستان پرسشگر نه از بابت مشورت که بیشتر از سر کنجکاوی و یا استنطاق این سوال را مطرح می کنند.

چنان که پیش از این دلایلی را ذکر کرده ام با شرایط موجود از اساس با تشکیل شوراهای شهر و روستا مخالف بوده و آن را هزینه ای اضافی و غیرضروری بر گرده ملت می دانم.

اما اگر قرار باشد در شرایط فعلی، چند نامزد را از نظر خود دارای صلاحیت ورود به شورا و خدمت به مردم معرفی کنم می توانم به اسامی زیر اشاره نمایم:

1- منصف

2- بناریان

3- دکتر کردی نژاد

4- هاشمی

5- شافعیان

6- جعفرزاده

7- حیدریان

8- فیروزپور

9- ولی نژاد

10- کاردگر

11- سه لاتهنه

12- خانلرزاده

13- قلی زاده

ذکر این نکته را ضروری می دانم که غیر از مورد اول که اولویتی انکار ناشدنی دارد، سایر نامزدهای بزرگواری که نامشان در این فهرست درج شده را در شرایطی نزدیک به هم دانسته و معتقدم هر عزیزی از بین این دوستان بنا بر سلیقه مردم به عنوان یکی از نه نماینده شهر، حائز اکثریت آرا برای ورود به شورا شود می تواند منشأ خیر و خدمت برای جامعه باشد.

به دوستانی که معتقدند هیچ یک از نامزدهای موجود در انتخابات شورای اسلامی شهر بابل به دلشان نچسبیده توصیه می کنم به امیرکلا رفته و به محمود نقویان رأی بدهند. مطمئن باشید خیری که از حضور محمود در شورای شهر امیرکلا حاصل می شود برای مردم بابل و استان مازندران نیز مبارک خواهد بود.

نظرات  (۱)

سلام
فکر نمیکنی جای اسم حسین خالیه؟
میشه دلیلتو برا این کار بگی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">