اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تقدیم به امام جمعه گتاب

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

به عنوان یک شهروند بابلی به نوبه خود وظیفه می دانم که تشکری ویژه از امام جمعه محترم شهر گتاب داشته باشم. شهرستان بابل در مجموع دارای هفت امام جمعه در نقاط مختلف است. حجت الاسلام دکتر تقی پور، سال هاست که امامت جمعه شهر زیبای گتاب از توابع بابل را بر عهده دارد. این روحانی جوان و خوش فکر، نمازجمعه این شهر کوچک و ناشناخته را در سطحی کشوری و ملی قرار داده است. مباحث ایشان پیرامون عملکرد مسئولان عالی رتبه قوای کشور، در نوع خود لااقل در استان مازندران کم نظیر است. پیگیری های مجدانه مشکلات مردم منطقه نیز نقطه امیدی نسبت به این جایگاه معنوی – سیاسی در آن خطه به وجود آورده است. در کنار این مسائل، سلسله گفتارها و مباحث علمی این دانشمند جوان نیز همواره مورد استقبال طیف اهل مطالعه و فرهیخته قرار داشته است.

در قیاس با بعضی پایگاه های فرهنگی و اجتماعی مشابه، به نظر امتیاز ویژه و برجسته ای را باید برای فعالیت های این روحانی آگاه و مبارز در نظر گرفت.

برای این استاد بزرگوار حوزه و دانشگاه، آرزوی توفیق بیش از پیش داشته و امیدوارم همواره از گزند حسد و بدخواهی سوداگران عرصه قدرت در امان بماند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">