اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

دو خیابان بابل به نام دو شهید مدافع حرم

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ

یکی از مسئولان عالی رتبه شهری که نخواست نامش فاش بشود اعلام کرد: به زودی دو خیابان در بابل به نام دو شهید مدافع حرم این شهر نامگذاری خواهد شد. وی در ادامه توضیح داد: همان طور که شهرداری قائمشهر بلافاصله بعد از شهادت یکی از جوانان این شهر در سوریه نام یکی از محل های پرتردد این شهر را به اسم او تغییر داد در بابل نیز که مسئولین اعتقاد راسخی به راه شهدای مدافع حرم و نقش آنان در حفظ امنیت ملی کشورمان دارند قرار است به اقدام مشابهی دست زده شود. از نظر شهرداری بابل هیچ الگویی بالاتر از شهدا برای جوانان وجود ندارد و این نهاد ضمن احترام به شخصیت مرحوم هادی نوروزی که صرفاً یک ورزشکار موفق بود، مقام دنیایی و اخروی شهدا را بالاتر از چهره های دیگر می داند.

این مقام مسئول و مطلع وعده داد به محض راه اندازی و ساخت دو خیابان جدید در بابل، از نام شهدای مظلوم بابلی مدافع حرم برای نامگذاری آن بهره گیری خواهد شد.

توضیح: خبر فوق در شبکه تلگرام دست به دست می چرخد. به نظرم صرفاً یک بازی رسانه ای است. یعنی چه که در صورت ساخت خیابان جدید در بابل اسم شهدای مدافع حرم هم استفاده خواهد شد؟ اما به هر حال این قلم نیز نسبت به رجحان مرحوم نوروزی نسبت به شهدای مدافع حرم در نامگذاری میادین معترض است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">