اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

حمایت تشکل های فرهنگی از حسین منصف

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۰۵ ب.ظ


به دنبال اعلام حمایت انصار حزب الله و جبهه فرهنگی فاطمیون از اقدام عدالتخواهانه عضو منتقد شواری اسلامی شهرستان بابل و تقبیح برخورد سلبی با این آزاده دلاور، جمعی دیگر از تشکل های فرهنگی استان مازندران نیز حمایت خود را از محمد حسین منصف اعلام کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

روح آزادگی هر انسان مسلمانی با الهام از آموزه های مکتب عاشورا، اصل عدالت خواهی را یک تکلیف فردی و اجتماعی دانسته و با لغزش ها و خطاهایی که منافع جامعه دینی را به خطر می اندازند، اندک سازشی نخواهد داشت.

برادر عزیز و آزاده قهرمان شهرستان بابل، محمد حسین منصف تذکراتی را در خصوص یک نهاد خدمات شهری بیان کرد که نخستین وظیفه مسئولان ذی ربط، پاسخ متقن به مطالبات ارزشی ایشان بود.

متأسفانه تا کنون نه تنها پاسخ شایسته ای از سوی متولیان امر نسبت به ادعاهای این عضو بسیجی شورای شهر داده نشد؛ بلکه در اقدامی عجیب شاهد بازداشت او نیز بوده ایم.

تشکل های امضا کننده این نامه ضمن حمایت از محمدحسین منصف که جلوه ای از عمل به تکلیف الهی نهی از منکر علنی را به منصه ظهور رساند، از مسئولان محترم شهرستان بابل تقاضا دارند برای یک بار هم که شده مستندات خود در خصوص ردّ ادعاهای این چهره برجسته فرهنگی را منتشر نمایند.

یادآوری این مهم، ضروری است که پست و منصب دنیا دیر یا زود به اتمام خواهد رسید. آنانی که گمان می کنند از پیچ و خم دنیا با هر حربه ای می توانند عبور کنند دشواری حساب و کتاب قیامت را برای یک لحظه هم که شده مقابل چشمان خود ترسیم نمایند. برگ برنده منزلگاه آخرت در دست کسانی است که این دنیایشان را با صدق و مردانگی و امانت داری سپری کرده باشند.

والعاقبة للمتقین

کانون همبستگی فرزندان شاهد استان مازندران

ستاد مرکزی لاله های زهرایی مازندران

شرکت تعاونی گلزار آلاله شهرستان بابلسر

دبیرخانه شبکه استانی وارثون  

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">