اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

هشدار شدید انصار حزب الله بابل به وزارت کشور!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ق.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

حضرت امام خمینی (ره)

روی کار آمدن دولت یازدهم با شعارهایی مانند تدبیر و امید و اعتدال، این تصور را در بدنه اجتماع ایجاد کرد که سیاست ها و منش مسئولان دولتی بر مبنای درایت بوده و قرار است شاهد سپردن مسئولیت به دست کسانی باشیم که با پرهیز از افراط و تفریط، تنها درصدد ایجاد امید به آینده انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

با کمال تأسف آن چه که در نصب برخی وزرا و مدیران دولتی تا کنون مشاهده گردیده حاکی از عدم پایبندی دولت به شعارهای محوری خود بوده است.

بر اساس اخبار موثق، از میان گزینه های مطرح برای جلوس بر صندلی فرمانداری ویژه شهرستان دارالمومنین بابل، چهره ای از سوی مسئولان سیاسی استان و وزارت کشور مورد توجه بیشتری قرار گرفته که عملکرد روشنی در گذشته سیاسی خود نداشته و از عناصر فعال حزب منحله و منحرف جبهه مشارکت شمرده می شود.

به راستی داعیه داران تدبیر، چه زود تعهد خود نسبت به شعار اعتدال گرایی را به ورطه فراموشی سپرده و درصدد به میدان آوردن عناصری هستند که نیم نگاهی به پرونده دوران مدیریتشان جز تصویری سیاه از افراط گرایی و درایت ستیزی را مقابل چشم انسان ترسیم نمی کند؟!

اندک تأملی در سابقه مدیریتی ملایی، شهردار اسبق بابل و گزینه فعلی فرمانداری این شهر، یادآور خاطراتی کدر از سوءمدیریت اجرایی و دخالت مفرط گرایش های ناهنجار سیاسی و طیف های ورشکسته و فتنه گر است که این مسئله در مقابلِ تصمیم مدعیان اعتدال برای انتصاب وی به فرمانداری شهرستانی که با مفاهیم سترگی چون "ولایت"، "انقلاب اسلامی"، "نهضت جهانی اسلام" و... پیوندی ناگسستنی دارد، چیزی جز علامت سوال باقی نمی گذارد.

آیا دوران پرتلاطم و دور از انضباط مدیریت ملایی بر اریکه شهرداری بابل که همواره توأم با موج اعتراضات و انتقادات پی در پی دلسوزان و مومنان بوده است از حافظه تصمیم گیران قوه مجریه محو شده یا این که عده ای از سر عمد و لجاجت در پی ماجراجویی بوده و مقصودشان از این انتصاب، ایجاد بحران در فضای سیاسی شهر است؟! آیا قرار است نهاد فرمانداری به عنوان کانون حفظ امنیت شهر، تبدیل به مرکزی برای ناامنی و بحران آفرینی شود؟

آنهایی که متدینین و امت حزب الله شهرستان بابل را می شناسند به خوبی می دانند که این جماعت دلداده ولایت، سر تسلیم در مقابل عناصر نامتعادلی که تعلق خاطرشان به فتنه گران سرسپرده اجانب بیش از دغدغه خدمت به پابرهنگان و ولی نعمتان انقلاب است فرود نخواهند آورد و مجالی برای مانور قدرت و جولان سوداگران نفاق و تزویر باقی نخواهند گذاشت؛ آنچنان که پیش از این نیز حسرت تصدی کلیدی ترین مسند سیاسی استان را بر دل باندهای مافیایی قدرت و ثروت - که سوابق مدیریت امنیتی خویش را نردبان صعود غیراصولی قبیله پرحاشیه خود ساخته بودند- نشانده اند و دست بسیاری از غارتگران بیت المال را از عرصه های مدیریتی شهر و استان کوتاه نموده اند.

امت حزب الله شهرستان دارالمومنین نه با کاسه لیس های متظاهر به اصولگرایی که در پس نقاب چهره شان، گرگ درّنده نفاق و حیله گری نهفته بود و رویارویی آشکار و نهان با تشکل های مذهبی را ضامن بقای خویش برای چنگ اندازی بیشتر به چرب و نرم دنیا می دانستند بنای سازش گذاشت و نه با آنانی که در خدعه پر رنگ و لعاب اعتدال، رؤیای ضربه زدن به پایه های ایمانی جامعه و ایجاد تزلزل در باورهای وحیانی ملت را دارند کُرنشی نشان خواهد داد.

توصیه خیرخواهانه حزب الله شهرستان بابل به مسئولان سیاسی استان و کشور این است که تا پیش از اعلام رسمی نام فرماندار ویژه شهرستان بابل، با پرهیز از رویکردهای افراط گرایانه عناصر فتنه گر و نفوذی در وزارت کشور و با اتخاذ  شیوه ای اعتدالی و مدبّرانه، انتخاب چهره ای خوش نام و متعهد که خدمت به مردم و تقیّد به مبانی انقلاب را سرلوحه خویش دانسته و در شأن و وزانت شهرستانی با جایگاه انقلابی و دینی بابل باشد را تکلیف غفلت ناپذیر خود دانسته و به عواقب جبران نشدنی انتصاب مدیران نالایق، ناکارآمد و فاقد وجاهت توجهی جدی نشان بدهند.

والسلام علی من اتبع الهدی

انصار حزب الله شهرستان بابل  

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۲)

بازم تهمت و افترت و توهم
بسه دیگه شما دیگه تاریخ براتون تصمیم می گیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">